🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33597.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اتاق جنگ فیسبوک بیش از صد هزار حساب کاربری واتس‌اپ را مسدود کرد

اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ در بحبوحه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری برزیل، بیش از صد هزار حساب کاربری را در این کشور مسدود کرده است. مارک زاکربرگ این روزها به خاطر نقش رسانه های ...

اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - پیام رسان واتس اپ در بحبوحه دور دوم انتخابات ریاست - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - جمهوری برزیل، بیش از صد هزار حساب کاربری را در این کشور مسدود کرده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - است.

مارک زاکربرگ این روزها به خاطر نقش رسانه های اجتماعی تحت مدیریتش در اثرگذاری منفی بر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - رویدادهای سیاسی از سوی افکار عمومی و نهادهای قانونی تحت فشارهای زیادی قرار داد. وی اخیرا اتاق جنگی را برای ریشه کنی جریان نفرت پراکنی، انتشار اطلاعات نادرست - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و دیگر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - محتواهای منفی در طول انتخابات ریاست جمهوری برزیل در ماه جاری راه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - انداخته که در واقع تمرینی برای کنترل محتوا در جریان انتخابات میان دوره ای آمریکا نیز به شمار می رود.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مشکین شهر استان اردبیل
اتاق جنگ فیسبوک

واتس اپ یکی از زیر مجموعه های فیسبوک محسوب می شود و این اقدامات نیز در راستای مبارزه فیسبوک با نشر اخبار جعلی، اسپم و شیطنت های سیاسی صورت گرفته است.

اگرچه این کمپانی مدعی جلوگیری از انتشار داده های غلط در فیسبوک شده اما پیاده سازی این راهکارها در واتس اپ به مراتب دشوارتر است چرا که این اپ از رمزگذاری داده ها بهره می برد. با این حال کمپانی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مورد بحث - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اقداماتی را در این زمینه انجام - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - داده که شامل مسدود کردن هزاران حساب - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کاربری می شود. یکی از سخنگویان - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - واتس اپ - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در این باره گفته است:

برای شناسایی اسپم و اکانت های با رفتار غیر عادی از فناوری پیشرفته ای بهره می بریم که انتشار اسپم و اطلاعات غلط را ناممکن می سازد. علاوه بر این ضوابطی را برای جلوگیری از ارسال انبوه پیام توسط شرکت ها در نظر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - گرفته و حساب های مرتبط با آنها را مسدود کرده ایم.

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری برزیل هفته آینده برگزار می شود و طی آن «ژایر بولسونارو» - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نامزد راست افراطی و «فرناندو - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - حداد» از حزب کارگر با هم رقابت خواهند کرد. اخیرا برخی از روزنامه های برزیلی کمپین بولسونارو را به پرداخت مبالغ هنگفت برای راه انداختن موجی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در رسانه های اجتماعی علیه رقیب متهم کرده اند و دادگاه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - عالی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - انتخاباتی نیز از رسیدگی به این اتهام خبر داده است.

واتس اپ تاکنون بیش از صد هزار حساب کاربری را در رابطه با انتشار اخبار جعلی و اسپم در برزیل مسدود کرده که یکی از آنها به «فلاویو»، پسر بولسونارو - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مربوط می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone