🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35459.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

گزارش مالی ماهانه اچ تی سی ارائه شد؛ بیشترین کاهش درآمد در دو سال اخیر

گزارش مالی اچ تی سی در ماه ژوئن سال جاری میلادی، برای چندمین ماه متوالی خبر از ضرر هنگفتی داده است. این موضوع در حالی است که بسیاری انتظار داشتند در این ماه کمپانی تایوانی ...

گزارش مالی اچ تی سی در ماه ژوئن سال جاری میلادی، برای چندمین ماه متوالی خبر از ضرر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - هنگفتی داده است. این موضوع در حالی است - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - که بسیاری انتظار داشتند در این ماه کمپانی تایوانی شرایط - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - بهتری را تجربه کند.

اخیراً اچ تی سی گوشی U12 پلاس را روانه بازار کرده بود. همچنین هدست Vive Pro نیز عرضه شده بود و به نظر می رسید افزایش درآمد مناسبی را برای کمپانی تایوانی رقم بزند. با این حال متاسفانه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - این گونه نشد و شرکت کمترین میزان درآمد ماهانه در دو سال - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - اخیر را ثبت کرد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان

در ماه ژوئن مجموع درآمد شرکت تایوانی به مبلغی معادل با 73.15 میلیون دلار رسید که به عبارتی معادل با کاهش 67.64 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال 2017 (با میزان 226.1 میلیون دلار) بوده. همچنین میزان درآمد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - اخیر، از ماه مارس سال 2016 نیز بی سابقه بوده است.

اچ تی سی اخیراً تصمیم به اخراج 1500 نفر از کارمندان خود گرفته بود

میزان درآمد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - ماه ژوئن نسبت به ماه مه با 82.35 میلیون دلار نیز کاهشی 9 درصدی را تجربه کرده. البته در این گزارش تناقضی هم به چشم می خورد. گوشی U12 پلاس قرار نبوده تا اواخر ماه ژوئن روانه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - بازارها شود، به این ترتیب به نظر می رسد در ژوئن شاهد تأثیر عرضه این گوشی بر بهبود درآمد شرکت تایوانی باشیم.

پیش از این خبرگزاری رویترز - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - گزارش کرده بود اچ تی سی قصد دارد معادل با یک چهارم از نیروهای کاری خود در تاسیسات تولیدی اش واقع در تایوان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - را اخراج نماید؛ میزانی که معادل با حدود 1500 نفر می شود. به این ترتیب به نظر می رسد اچ تی سی قصد دارد از میزان ضررهای متوالی خود بکاهد. انتظار می رود اجرای این تصمیم تا ماه سپتامبر سال جاری میلادی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - به طول انجامد. در نتیجه احتمالاً در ماه اکتبر سال جاری شاهد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - تأثیر مثبت این موضوع بر گزارش های مالی شرکت تایوانی خواهیم - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - بود.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone