🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11931.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

موزیلا احتمالا مرورگر فایرفاکس را به مایکروسافت استور ویندوز ۱۱ می‌آورد

مایکروسافت ظاهرا قصد دارد علاوه بر اضافه کردن برنامه‌هایی مانند تیمز، آفیس و ویژوال استودیو به استور ویندوز ۱۱، برنامه‌های دسکتاپ شخص ثالث (Win32) دیگری مانند مرورگر کروم و فایرفاکس را نیز به آن اضافه ...

مایکروسافت ظاهرا قصد دارد علاوه بر اضافه کردن برنامه‌هایی مانند تیمز، آفیس و ویژوال استودیو به - تعمیرات مایکروفر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - استور ویندوز ۱۱، برنامه‌های دسکتاپ شخص ثالث (Win32) دیگری مانند مرورگر کروم و فایرفاکس را نیز به آن اضافه کند.

پیشتر گوگل سعی کرده بود به طریقی و با - تعمیرات مایکروفر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کمک برنامه نصب کننده به جای خود اپلیکیشن مربوطه، مرورگر کروم را به استور مایکروسافت اضافه کند، اما مایکروسافت به دلایل مختلفی، مانع انجام این کار توسط گوگل شد که بیشتر این دلایل به سیاست‌های کاری ویندوز استور مربوط می‌شود.

به نظر می‌رسد اکنون ردموندی‌ها چنین سیاست‌های سخت‌گیرانه‌ای را کاهش داده و قصد دارد فروشگاه خود را به روی همه باز بگذارد. در نتیجه شرکت‌هایی مانند موزیلا و ادوبی می‌توانند برنامه‌های دسکتاپ خود را به استور - تعمیرات مایکروفر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - جدید مایکروسافت اضافه کنند.

تعمیرات مایکروفر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

یکی از مهندسان موزیلا با انتشار پستی تایید کرد که این شرکت در حال بررسی نسخه جدید مایکروسافت استور برای - تعمیرات مایکروفر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اضافه کردن فایرفاکس است. به علاوه - تعمیرات مایکروفر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - «نیک الکساندر»، مهندس ارشد نرم - تعمیرات مایکروفر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - افزار موزیلا در پاسخ به سوال یکی از کاربران در مورد دسترسی به  فایرفاکس در ویندوز استور جدید به این نکته اشاره کرد که طی چند روز اخیر اتفاقات مختلف خیلی سریع رخ داده‌اند و نتیجه - تعمیرات مایکروفر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آن به زودی به - تعمیرات مایکروفر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - صورت رسمی منتشر می‌شود.

به علاوه، براساس اعلام یکی از کاربران، - تعمیرات مایکروفر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ظاهرا صفحه محصول فایرفاکس در مایکروسافت استور برای مدت کوتاهی در نتایج جستجو از طریق گوگل و بینگ با - تعمیرات مایکروفر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - توضیحات متای زیر نمایش داده شده است:

«به - تعمیرات مایکروفر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۱ برخی موضوعات تغییر کرده است. مرورگر فایرفاکس به گونه‌ای طراحی شده که با استفاده از آن کاربران می‌توانند تجربه جدیدتر و بهتری را در جستجوی وب‌ در اختیار داشته باشند. اکنون می‌توانید این مروگر را دانلود کنید.»

مایکروسافت استور جدید در پاییز سال جاری همراه با ویندوز ۱۱ از راه می‌رسد و - تعمیرات مایکروفر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - البته کاربران ویندوز ۱۰ هم می‌توانند آن را تجربه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone