🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  2. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  4. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20676.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

افزایش ۱۰ درصدی ارزش سهام AMD‌ در پی انتشار گزارش مالی درخشان

AMD گزارش مالی خود برای سه ماهه دوم سال را منتشر کرد که عملکردی فراتر از انتظار داشته و افزایش فروش ۲۶ درصدی پردازنده‌های رایزن و اپیک را تجربه کرده. در پی انتشار این گزارش، ...

AMD گزارش مالی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شهرضا استان اصفهان - خود برای سه ماهه دوم سال را منتشر کرد که عملکردی فراتر از انتظار داشته و افزایش فروش ۲۶ درصدی پردازنده‌های رایزن و اپیک را تجربه کرده. - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شهرضا استان اصفهان - در پی انتشار این گزارش، ارزش سهام آن نزدیک به ۱۰ درصد افزایش داشته است.

این کمپانی در گزارش مالی خود برای سه ماهه دوم سال جاری میلادی به درآمد ‍۱.۹۳ میلیارد دلاری اشاره کرده و درآمد عملیاتی آن در همین بازه به ۱۷۳ میلیون دلار رسیده است. به لطف فروش بالای پردازنده‌های رایزن، درآمد بخش رایانش و گرافیک با افزایش ۴۵ - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شهرضا استان اصفهان - درصدی به ۱.۳۷ میلیارد دلار رسیده است. با وجود این موضوع، درآمد بخش سازمانی و محصولات نیمه سفارشی با کاهش ۴ درصدی به ۵۶۵ میلیون دلار رسیده است.

AMD خبر از این داده که در برنامه‌های این شرکت برای تولید محصولات - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شهرضا استان اصفهان - جدید تاخیر به وجود نخواهد آمد. مدیرعامل این شرکت، «لیسا سو» درباره گزارش مالی این شرکت اعلام کرده که درآمد ناشی از پردازنده‌های رایزن و اپیک در این - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شهرضا استان اصفهان - سه ماهه نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادی بیش از دو برابر شده. این کمپانی گفته:

«انتظار می‌رود درآمد سالانه با فروش پردازنده‌های - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شهرضا استان اصفهان - رایزن و اپیک و نسل آینده محصولات نیمه سفارشی افزایش پیدا کند.»

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شهرضا استان اصفهان

در حالی گزارش مالی AMD منتشر شده که اینتل در زمینه تولید پردازنده‌های ۷ نانومتری با مشکل مواجه شده و رئیس بخش سخت افزار خود را نیز اخراج کرده است. با این حال این شرکت اخیرا از پردازنده ۱۰ هسته‌ای Core i9-10850K‌ رونمایی کرده که قیمت اولیه برابر ۴۵۳ دلار دارد.

AMD در بخش پردازنده‌ها برای دستیابی به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شهرضا استان اصفهان - سهم بیشتر از بازار با اینتل رقابت می‌کند و اخیرا از پردازنده‌های زیادی رونمایی کرده که برای مثال می‌توان به پردازنده‌های دسکتاپ Ryzen 4000 - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شهرضا استان اصفهان - G-Series و Athlon 3000 اشاره کرد.

این - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شهرضا استان اصفهان - شرکت در بخش کارت‌های - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شهرضا استان اصفهان - گرافیک نیز باید با شرکت انویدیا - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شهرضا استان اصفهان - رقابت کند که از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شهرضا استان اصفهان - یکی از مهم‌ترین آن‌ها، تولید کارت‌های گرافیک ۷ نانومتری - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شهرضا استان اصفهان - است. AMD - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شهرضا استان اصفهان - از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شهرضا استان اصفهان - گرافیک‌های قدرتمندی در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر شهرضا استان اصفهان - برخی پردازنده‌های خود استفاده کرده و نتایج بنچمارک APU جدید این کمپانی، رایزن 7 4700G از توان پردازش گرافیکی مشابه با کارت‌های گرافیک خبر می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone