🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14438.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت زیرنویس خودکار به ویدیوهای استوری اینستاگرام اضافه شد

سال گذشته اینستاگرام ویژگی زیرنویس یا کپشن خودکار را به ویدیوهای IGTV اضافه کرد تا تجربه کاربری بهتری در اختیار کاربران قرار گیرد. اکنون این قابلیت برای کاربران انگلیسی زبان و در برخی کشورها به ...

سال گذشته اینستاگرام ویژگی زیرنویس یا کپشن خودکار را - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر دلیجان استان مرکزی - به ویدیوهای IGTV اضافه کرد تا تجربه کاربری بهتری در اختیار کاربران قرار گیرد. اکنون این قابلیت برای کاربران انگلیسی زبان و در برخی کشورها به بخش استوری اینستاگرام اضافه شده است.

ویژگی جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند ویدیوهایی استوری را به همراه زیرنویس منتشر کنند. در واقع، گفتار ویدیوها به صورت خودکار برای کاربران در استوری به صورت نوشتاری نمایش داده می‌شود که به آن «اتوکپشن» یا «زیرنویس خودکار» می‌گویند.

ویژگی زیرنویس خودکار برای استوری اینستاگرام با استفاده از یک استیکر ساده در حال حاضر در دسترس کاربران انگلیسی زبان و برخی کشورهایی که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند، قرار گرفته است. به زودی این ویژگی کاربردی برای کاربران سایر کشورها و بقیه زبان‌ها ارائه خواهد شد. براساس اعلام اینستاگرام، به زودی امکان تهیه زیرنویس خودکار در ریلز (Reels) نیز فراهم می‌شود.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر دلیجان استان مرکزی

اضافه شدن زیرنویس خودکار در IGTV باعث شد کاربران بتوانند تجربه کاربری بهتری با - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر دلیجان استان مرکزی - این شبکه اجتماعی در اختیار داشته باشند. این ویژگی برای افراد ناشنوا یا کم شنوا یا حتی افرادی که به زبان انگلیسی تسلط کافی ندارند، گزینه مناسبی است تا بتوانند ویدیوهای منتشر شده در IGTV و اکنون در استوری‌های اینستاگرام را مشاهده کنند. حتی گاهی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر دلیجان استان مرکزی - کاربران در شرایطی قرار دارند که نمی‌توانند ویدیوها را با صدای بلند گوش ببینند، در نتیجه ویدیو به همراه زیرنویس می‌تواند برای چنین افرادی نیز مناسب باشد.

کاربران می‌توانند با توجه به سلیقه و نیاز خود، زیرنویس‌های خودکار استوری را از نظر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر دلیجان استان مرکزی - رنگ، فونت و سایز نوشته‌ به راحتی تنظیم کنند. همچنین امکان ویرایش متن زیرنویس‌ها از نظر علایم نگارشی یا غلط‌های املایی نیز وجود دارد. بی‌شک زیرنویس خودکار دقت بسیار بالایی ندارد و خصوصا وقتی گفتار ویدیو همراه با لهجه‌ای خاص یا حتی گفتار - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر دلیجان استان مرکزی - غیرمعمول باشد، میزان خطاهای زیرنویس بیشتر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌شود. در نتیجه موضوع ویرایش - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر دلیجان استان مرکزی - کپشن‌ها در چنین شرایطی بسیار مهم‌تر نیز خواهد بود.

در حال حاضر گزینه‌ای برای های‌لایت کردن متن در اختیار کاربران قرار داده نشده، اما برای بهتر دیده شدن کپشن‌ها، کاربران می‌‌توانند از سایر ابزارهایی که در اختیار دارند به راحتی استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone