🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12197.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی: مذاکره با تلگرام به دستور حاکمیت بود و به خاطر مسائل امنیتی به نتیجه نرسید

وزیر ارتباطات با تاکید بر این موضوع که مذاکرات با تلگرام در مردادماه ۹۶ و به دستور دادستان وقت کشور رخ داد اعلام کرد این مذاکرات با یک سری تفاهم به نتایج اولیه‌ای دست پیدا ...

وزیر ارتباطات با تاکید بر این موضوع که مذاکرات با تلگرام در مردادماه ۹۶ و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر داراب استان فارس - به دستور دادستان وقت کشور رخ داد اعلام کرد این مذاکرات با یک سری تفاهم به نتایج اولیه‌ای دست پیدا کرد اما در نهایت به ‌خاطر مسائل امنیتی به سرانجام نرسید.

«محمد جواد آذری جهرمی»  در پاسخ به سوال نمایندگان مجلس مبتنی بر اینکه چرا علی رغم قرارداد با تلگرام این پیام رسان ارزش‌ها و فرهنگ اسلامی را - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر داراب استان فارس - مورد توجه قرار نداده - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر داراب استان فارس - و همچنین چرا هزینه‌های مصرف شده برای کاربران این پیام رسان با وجود استقرار CDNهای آن در کشور به صورت تعرفه خارجی محاسبه شده توضیحاتی ارائه داد. او در این توضیحات گفت که مذاکرات با دستور حاکمیت و دادستان وقت آن زمان در مرداد ۹۶ انجام شده اما به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر داراب استان فارس - خاطر عدم پذیرش مسائل امنیتی ایران توسط تلگرام به مرحله نهایی خود نرسید.

جهرمی با ذکر این نکته که اساسا مذاکرات با تلگرام در مرداد ۹۶ با نظر دادستان وقت کشور آقای رئیسی، آغاز شد؛ اعلام کرد پس از ارائه گزارش مذاکرات در چهارم مرداد همان سال با مجوز دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی، CDN های این پیام رسان در ایران مجوز استقرار گرفتند: «مجموع سرورهایی که - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر داراب استان فارس - در ایران مستقر شده، ۷۰ سرور بوده که مسئولین این پیام‌رسان - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر داراب استان فارس - خودشان تهیه کردند و ریالی توسط وزارت ارتباطات پرداخت نشد.»

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر  داراب استان فارس

جهرمی خاطر نشان کرد که مجموع دارایی تلگرام برای ارائه خدمت‌ در ایران ۱۴۰ - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر داراب استان فارس - هزار دلار بود (با قیمت هر سرور ۲ هزار دلار) که با قیمت دلار آن سال، ۶۰۰ میلیون تومان می‌شود: «مجموع پهنای باند متصل - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر داراب استان فارس - تلگرام، ۳۲۰ گیگابیت برثانیه بوده که در پیک، ۱۸۰ گیگابیت بر ثانیه آن مصرف شده است.»

جهرمی اعلام کرد که تفاهم صورت گرفته با تلگرام باعث شد صرفه‌جویی ارزی در خرید پهنای باند ۱۸۰ - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر داراب استان فارس - گیگابیت بر ثانیه اینترنت شد که قیمت آن در سال ۹۶ حداکثر ماهانه ۳۰۰ هزار یورو - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر داراب استان فارس - بوده است: «در ۹ ماه استقرار CDN های تلگرام در ایران ۲.۷ میلیون یورو صرفه‌جویی در پرداخت ارز برای خرید - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر داراب استان فارس - اینترنت انجام شد که با قیمت یورو در آن روز ۱۵ میلیارد تومان محاسبه می‌شود که تمام این‌ها در صورت‌های مالی شرکت ارتباطات زیرساخت وجود دارد.»

وزیر ارتباطات با رد این ادعای برخی نمایندگان مجلس که وزارت ارتباطات هزاران - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر داراب استان فارس - میلیارد تومان پول به جیب زده اعلام کرد که عددی که می‌گویند درست نیست و پول حاصل از این کار برای دولت است - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر داراب استان فارس - و به جیب کسی نمی‌رود: «من توضیح دادم که مجموع فروش اینترنت در ماه کمتر از ۸۰ میلیارد تومان است اما نمایندگان مجلس مثل آقای مقتدایی مصاحبه کردند و گفتند وزیر ارتباطات قبول کرده که ۸۰ میلیارد تومان منفعت مالی داشته است.»

جهرمی دلیل به توافق کامل نرسیدن با تلگرام را - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر داراب استان فارس - عدم پذیرش مسائل امنیتی ایران دانست. به گفته جهرمی مذاکره با تلگرام، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر داراب استان فارس - دستوری بود که حاکمیت در مقطعی برای آنها صادر کرد و انجام داده شد: «آن زمان بیش از ۷۰ درخواستی که - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر داراب استان فارس - جمع‌بندی شده و برای تلگرام ارسال شده - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر داراب استان فارس - بود، در پنج مصداق مسدود شد، اما در ادامه چون تلگرام مسائل امنیتی ما را نپذیرفت، دستگاه امنیتی شکایت کردند - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر داراب استان فارس - و در یک روالی این پیام‌رسان خارجی مسدود شد.»

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر  داراب استان فارس

آذری جهرمی همچنین گفت: «بارها به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر داراب استان فارس - قراردادی با تلگرام اشاره کردند، ما با این پیام‌رسان قراردادی نداشتیم و صرفا یک تفاهم بود. تلگرام یک روزی در کشور - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر داراب استان فارس - فعالیت کرده و یک روزی بنابر تشخیص دستگاه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر داراب استان فارس - امنیتی عمل نکرده و مسدود شده است.»

جهرمی طی هفته‌های گذشته در کانال تلگرامی خود نیز به شرح مذاکرات گوناگون ایران با پلتفرم‌های مختلفی نظیر یاندکس و وی‌چت و تلگرام پرداخته بود و از مشکلاتی که این مذاکرات داشتند صحبت کرده بود. او در این پست‌های تلگرامی گفته بود که « پس از خروج دولت آمریکا از تعهدات خود از برجام و تشدید سایر تحریم‌ها، لغو برخی قوانین معافیت ایران از تحریم‌ها هم صورت گرفت و تشدید ادعاهای حقوق‌بشری علیه جمهوری اسلامی ایران هم مزید برعلت شد تا عملا تعامل با پلتفرم‌های بین‌المللی به سختی میسر شود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone