🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  3. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  4. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28488.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

پیکسل های اقتصادی جدید گوگل به طور ناگهانی خاموش می شوند

پیکسل های گوگل به علت استفاده از اندروید خالص به ارائه عملکرد کاملا روان مشهورند. از آنجایی که این دستگاه ها قرار است بهترین تجربه ممکن از اندروید را برای مخاطبینشان فراهم کنند انتظار می ...

پیکسل های گوگل به علت استفاده از اندروید خالص به ارائه عملکرد کاملا روان مشهورند. از - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آنجایی که این دستگاه ها قرار است بهترین تجربه ممکن از اندروید را برای مخاطبینشان فراهم کنند انتظار می رود باگ ها و ایرادات نرم افزاری - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در آن ها به حداقل برسد؛ زیرا این شرکت مسئولیت توسعه - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سخت افزار و نرم افزار را هم زمان بر عهده دارد.

اما متاسفانه همه نسل های پیکسل از مشکلات مختلف سخت افزاری و نرم افزاری رنج می برند و پیکسل های اقتصادی جدید هم از این قاعده مستثنی نیستند.

گوگل هنوز در این باره اظهار نظری نکرده

خریداران اولیه این دستگاه ها گزارش کرده اند موبایل هایشان گاها وقتی با آن کار نمی کنند ناگهان خاموش می شوند. به نظر می رسد این مسئله پیکسل های اقتصادی 3a و 3a XL را تحت تاثیر قرار داده است و موبایل بسیاری از کاربران چندین مرتبه در طول روز خاموش می شود.

اولین اخبار درباره این اتفاق ابتدا در ردیت - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - منتشر شد و با اینکه بسیاری از کاربران مشکل مذکور را تایید کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اند همچنان تعدادی بدون مشکل از موبایلشان استفاده می کنند.

دلیل مشکل هنوز مشخص نشده اما گمان می رود خطا مربوط به یک برنامه سوم شخص  باشد، زیرا با قرار دادن تلفن در حالت Safe mode مسئله تکرار نمی شود؛ این حالت به هیچ اپ سوم شخصی اجازه کار نمی دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

هنگامی که تلفن بر اثر این باگ خاموش می شود، روشن کردنش به سادگی فشردن دکمه مربوط نیست، بلکه کاربر مجبور است - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - با نگه داشتن دکمه خاموش روشن به مدت 30 ثانیه موبایل را ریست کند.

به علت رفتار عجیب این باگ و رخ دادنش هنگام بلا استفاده بودن - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تلفن، تشخیص عامل پشت پرده کار دشواریست. گوگل نیز به نظر در حال بررسی مشکل است و هنوز بیانیه ای در موردش منتشر نکرده. به کاربران نیز توصیه شده در صورت بروز این ایراد در دستگاهشان مراتب را به گوگل اطلاع دهند.

همانطور که در ابتدا گفته شد، این - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اولین باری نیست که دستگاه های ساخت گوگل با ایرادات مختلف سخت افزاری و نرم افزاری مواجه می شوند؛ بنابراین باید منتظر ماند و دید آیا این غول - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - جستجوی اینترنتی قادر خواهد بود تلفن بعدی اش را بدون ایراد عمده عرضه کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone