🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  4. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  5. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28480.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

فاش شدن اطلاعات میلیون‌ها چهره مشهور اینستاگرام

اطلاعات حساب میلیون ها اینفلوئنسر اینستاگرام و نیز تعدادی از برندها از جمله شماره های تلفن و آدرس های ایمیل فاش شده است. به گزارش وبسایت تک کرانچ پایگاه داده فاش شده با 49 میلیون رکورد، ...

اطلاعات حساب میلیون ها اینفلوئنسر اینستاگرام و نیز تعدادی از برندها از جمله شماره های تلفن و آدرس های ایمیل فاش شده است.

به گزارش وبسایت تک کرانچ پایگاه داده فاش شده با 49 میلیون رکورد، روی سرویس وب آمازون قرار داشته و بدون پسورد نگهداری می شده. هر رکورد شامل داده های عمومی متنوعی بوده و برخی از آنها حتی شامل موقعیت مکانی حساب ها نیز می شده است. علاوه بر این اشاره شده که هر رکورد حاوی اطلاعات تخمینی از ارزش هر حساب کاربری بر اساس مواردی از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر الوند استان زنجان - جمله تعداد فالوئرها، اطلاعات تماس خصوصی، تصاویر پروفایل و میزان تأثیر گذاری محتوا بوده است.

یک محقق امنیتی به نام «آنوراگ سِن» اولین بار این پایگاه داده را یافته و تک کرانچ هم ردپای این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر الوند استان زنجان - اطلاعات را در شرکت بازاریابی شبکه های اجتماعی «Chtrbox» مستقر در بمبئی هندوستان پیدا کرده است. این شرکت با استفاده از شاخص های خاص خود به شرکت ها کمک می کرده که میزان مبلغ پرداختی به افراد مشهور برای تبلیغات را تخمین بزنند. با این حال زمانی که تک کرانچ با شرکت تماس گرفت، اطلاعات حذف شده بود و Chtrbox هم از پاسخ در مورد این مسئله خودداری کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر الوند استان زنجان

از سوی دیگر وبسایت انگجت برای اطمینان از موضوع با اینستاگرام تماس گرفته و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر الوند استان زنجان - چنین پاسخی از سوی سخنگوی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر الوند استان زنجان - این شبکه اجتماعی دریافت کرده: «ما از شرکت Chtrbox تحقیق کردیم تا دریابیم که داده ها از کجا به دست آمده اند و چگونه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر الوند استان زنجان - به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر الوند استان زنجان - طور عمومی منتشر شده اند». به گفته فیسبوک که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر الوند استان زنجان - اکنون مالک اینستاگرام است، نحوه به دست آمدن این داده ها یا چگونگی استفاده احتمالی از آنها مشخص نیست.

پیش از این هم گفته شده بود که هکرها - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر الوند استان زنجان - تلاش کرده اند داده های افراد مشهور در اینستاگرام را به فروش برسانند. علاوه بر این در خبرها خوانده بودید که پسوردهای اینستاگرام در فایل متنی ساده و بدون رمزنگاری نگه داشته می شوند. در موردی دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر الوند استان زنجان - تعدادی از پسوردهای کاربران به دلیل یک مشکل امنیتی این شبکه اجتماعی فاش شده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر الوند استان زنجان - بود.

تک کرانچ اشاره ای به نام افراد یا برندهایی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر الوند استان زنجان - که اطلاعاتشان فاش شده، کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone