🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  5. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35955.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

دانشمندان چینی از دلیل واقعی «اون» برای توقف آزمایشات هسته ای می گویند

کره شمالی اخیرا سیاست مقابله با آمریکا و متحدان آن از جمله همسایه جنوبی و ژاپن را کنار گذاشته است. کیم جونگ اون، رهبر جوان این کشور با تاکید بر توقف آزمایشات هسته ای از ...

کره شمالی اخیرا - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - سیاست مقابله با آمریکا و متحدان آن از جمله همسایه جنوبی و ژاپن را کنار گذاشته است. کیم جونگ اون، رهبر جوان این کشور با تاکید بر توقف آزمایشات هسته ای از تلاش برای بهبود اوضاع اقتصادی خبر داده؛ با این حال دانشمندان چینی دلیل این رویکرد جدید را مساله دیگری می - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دانند.

کره شمالی در دنیا دوستان زیادی ندارد و بسیاری از دولت ها، ارتش های پیشرفته، متخصصان و سازمان های نظارتی مختلف به دنبال جاسوسی از فعالیت های آنها هستند. دولت این کشور با اطلاع از این مساله آزمایش های جنجال برانگیز خود را در کوهی دور افتاده و غنی از گرانیت به نام «منتپ» (Mantap) صورت می دهد.

در این کوه چندین تونل افقی به شکل قلاب ماهی وجود دارد که طول آنها به یک کیلومتر می رسد. این تونل ها دارای کانال های انحرافی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - متعددی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - برای جذب قدرت انفجار بوده اند. تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سراب استان آذربایجان شرقیمطالعاتی که اخیرا توسط زمین شناسان «دانشگاه علم و فناوری» چین صورت گرفته - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - حاکی از این است که کوه منتپ بر اثر آزمایش های هسته ای به سندرم «کوه خسته» دچار شده است.

کره ای ها سال گذشته در پایگاه هسته ای «پونگی ری» آزمایش دیگری را - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - انجام داده اند که به ایجاد حفره ای بزرگ در کوه منتپ و ریزش آن منجر شده است. به گفته زمین شناسان چینی ریزش این کوه نتیجه انفجار قوی ترین بمب هسته ای بوده که بر اساس داده های «سازمان زمین‌شناسی آمریکا» زمین لرزه ای ۶.۳ ریشتری - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - را در پی داشته است.

از آنجایی که کره شمالی و چین در مجاورت یکدیگر قرار دارند، ریزش این کوه نگرانی هایی را درباره احتمال نشت مواد رادیو اکتیو به این کشور ایجاد کرده است.

این تیم تحقیقاتی عقیده دارند که ریزش مقر آزمایشات هسته ای احتمالا یکی از مهمترین دلایل کیم جونگ اون برای متوقف ساختن آزمایشات هسته - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ای است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone