🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  3. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  4. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  5. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44343.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

یک کمپانی اینترنتی ناشناس قوانین نظارتی NSA را به چالش کشیده است

بر اساس اسناد تازه منتشر شده، یک کمپانی اینترنتی که هنوز نام آن فاش نشده به صورت قاطع در مقابل درخواست ایجاد دسترسی های گسترده برای جاسوسی از کاربران خود از طرف NSA ایستاده است. ...

بر اساس اسناد تازه منتشر شده، یک کمپانی اینترنتی که هنوز نام آن فاش نشده به صورت قاطع در مقابل درخواست ایجاد دسترسی های گسترده برای جاسوسی از کاربران خود از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - طرف NSA - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ایستاده است. این اولین بار است که یک کمپانی حاضر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نیست تن به زیاده خواهی های «آژانس امنیت ملی آمریکا» بدهد.

شرکت های اینترنتی موظف هستند نظارت NSA روی ارتباطات بین المللی آمریکایی ها را فراهم آورند.

سند منتشر شده بخشی از مجادله حقوقی مابین شرکت مذکور و دولت آمریکاست که مدتی است در دادگاه های عالی این کشور در جریان بوده، اما مسئله تا بدانجا مخفی نگاه داشته شده است که هنوز نمی توان از هویت شرکت مورد بحث اطلاعی به دست آورد.

بر اساس دستور اجرایی موسوم به «Section 702» شرکت های فعال در حوزه اینترنت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - موظف هستند تا دسترسی های کافی را برای NSA جهت جاسوسی از ارتباطات بین المللی آمریکایی ها فراهم آورند.

ظاهراً تا به امروز دادگاه با شکایت کمپانی مورد بحث موافقت نکرده و آن را ملزم به پیروی از دستور العمل های NSA نموده است. «رُزماری کولیر» (Rosemary Collyer) به عنوان قاضی رسیدگی کننده به این پرونده معتقد است که: «وجود برخی اشکال ها و ابهام ها در دستور اجرایی مذکور سبب این نمی شود که نظارت ها را متوقف کنیم.»

از آنجا که دادخواست مورد بحث از سال ۲۰۱۴ در جریان رسیدگی قرار گرفته است، - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پس می توان نتیجه گرفت که نظارت های گسترده آژانس امنیت ملی چند سالی هست که روی کاربران - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آمریکایی و افراد ارتباط گیرنده با آنها وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone