🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  3. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37573.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

با وجود کاهش فروش آیفون ها، چه چیزی رشد ۸ درصدی این کمپانی را رقم زده است؟

اپل دیگر مثل سابق آیفون نمی فروشد. این واقعیت بر کسی پوشیده نیست. اما نکته عجیب این است که درآمدهای این شرکت هنوز هم با شیبی ۸ درصدی در مسیر رشد قرار دارد. اما چطور؟ ...

اپل دیگر مثل سابق آیفون نمی فروشد. این واقعیت بر کسی پوشیده نیست. اما نکته عجیب این است که درآمدهای این شرکت هنوز هم با شیبی ۸ درصدی در مسیر رشد قرار دارد. اما چطور؟ پاسخ موسسه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مورگان استنلی افزایش غول آسای درآمد سرویس های اپل است.

هنوز حدود ۸۶ درصد از درآمدها ثروتمندترین کمپانی دنیا از محل فروش آیفون ها تامین می شود، اما نرخ افزایش پول سازی سرویس های آنلاین این شرکت آنقدر بالاست که افت فروش تلفن های هوشمند این شرکت را جبران می کند. به خصوص این - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - که نرخ سودآوری این بخش نسبت به گجت ها به شکل قابل ملاحظه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ای بیشتر است.

مشکل افت فروش آیفون ها تنها محدود به اشباع - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بازار نیست. چرخه جایگزین موبایل ها هوشمند به طور کلی طولانی تر شده و در خصوص موبایل های ساخت اپل این افزایش مدت بیشتر هم بوده است. ضمناً بالا رفتن قیمت آیفون های سری پلاس و قیمت واقعاً نجومی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آیفون X نیز در بروز این وضع بی اثر نبوده است.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

بررسی های موسسه مورگان استنلی نشان می دهد که نرخ افزایش تعداد آیفون ها - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - که - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دو سال پیش بیش از ۱۴ درصد بوده، حالا به زیر ۱۰ درصد رسیده است.

کیتی هیوبرتی کارشناس این موسسه معتقد است که سرویس های آنلاین تا پنج سال آینده موتور پولساز کمپانی تحت مالکیت تیم کوک خواهند بود و روند - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - فعلی تا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - حدود زیادی حفظ خواهد شد. حدود دو سال قبل درآمد اپل از سرویس های ارائه شده روی گجت هایش به ازای هر دستگاه حدود ۲۵ دلار بوده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - است، در حالی که این رقم امروزه از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مرز ۳۰ دلار فراتر می رود و پیش بینی ها برای ۵ سال آینده روی ۱۰۰ دلار به ازای هر دستگاه می ایستد.

برای مقایسه بد نیست بدانید که آمازون در حال حاضر حدود ۱۰۰ میلیون کاربر دارد - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - که سالانه ۹۹ دلار برای سرویس Prime می پردازند. ۱۱۱ میلیون کاربر نتفلیکس نیز برای عضویت سالیانه خود ۱۲۰ دلار هزینه می نمایند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

وقتی بدانیم که تنها ۱۸ درصد از صاحبان آیفون ها از سرویس های پولی این شرکت استفاده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - می کنند، می توان فهمید که هنوز چه ظرفیت خالی بزرگی برای اپل جهت کسب درآمد وجود دارد.

با همه اینها کیتی هیوبرتی معتقد است که نرخ رشد سالانه درآمدهای اپل در سال جاری از ۸ درصد قبلی به ۶ درصد کاهش خواهد یافت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone