🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37568.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

آمریکا 10 شخص و یک شرکت ایرانی را به بهانه حملات سایبری تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا اخیراً 10 شخص و 1 شرکت ایرانی را به لیست تحریم های خود اضافه کرده. آمریکا مدعی شده که این اشخاص در حملات سایبری به دانشگاه های این کشور و کشورهای ...

وزارت خزانه داری - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چناران استان خراسان - آمریکا اخیراً 10 شخص و 1 شرکت ایرانی را به لیست تحریم های خود اضافه کرده. آمریکا مدعی شده که این اشخاص در حملات سایبری به دانشگاه های این کشور و کشورهای دیگر، و نیز یک شرکت فعال در حوزه رسانه نقش داشته اند. مقامات کشورمان هم ضمن - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چناران استان خراسان - محکوم کردن این اقدام، حرکت آمریکا را - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چناران استان خراسان - تلاشی برای جلوگیری - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چناران استان خراسان - از رشد علمی مردم ایران خوانده اند و می گویند که آمریکا از این ترفند خود سودی نخواهد برد.

این تحریم ها به بهانه انجام - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چناران استان خراسان - اقدامات مخرب در فضای مجازی و حملات سایبری اعمال شده است. در لیست افراد تحریم شده، نام های گوناگونی به چشم می خورد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چناران استان خراسان - که یکی از آنها بهزاد مصری است؛ کسی که قبلاً هم به خاطر حمله به شبکه HBO - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چناران استان خراسان - تحریم شده بود.

مرکز امنیت سایبری انگلیس، موسسه مبنا را عامل حمله سایبری به دانشگاه های انگلیس دانسته و از اقدام آمریکا حمایت کرده است. وزارت دارایی همچنین مدعی شده که موسسه مبنا سیستم های کامپیوتری 144 دانشگاه آمریکا - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چناران استان خراسان - و 176 دانشگاه دیگر در 21 کشور جهان را هک کرده است.

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه ایران، اقدام اخیر آمریکا را تحریک آمیز و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چناران استان خراسان - غیرقانونی دانسته و می گوید نشانه بازر دیگری از خصومت و دشمنی ذاتی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چناران استان خراسان - هیئت حاکمه آمریکا با ملت ایران است.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone