🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37571.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

شاید اپل تولید آیفون های ۲۰۱۸ را زودتر از همیشه آغاز کند

بر اساس شایعه ای جدید احتمال آن وجود دارد که شرکت اپل تولید آزمایشی آیفون های ۲۰۱۸ خود را تا چندی دیگر و زودتر از موعد آغاز نماید، چراکه ظاهراً قرار است امسال هر سه ...

بر اساس شایعه ای جدید احتمال آن وجود دارد که شرکت اپل تولید آزمایشی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - آیفون های ۲۰۱۸ خود را تا چندی دیگر و زودتر از موعد آغاز نماید، چراکه ظاهراً قرار است امسال هر سه مدل این موبایل ها به صورت همزمان وارد بازار شوند.

به طور - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - حتم به خاطر دارید که آیفون X با فاصله ای نسبتاً قابل - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - توجه نسبت به آیفون 8 و 8 پلاس راهی بازار شد و همزمانی عرضه آن با اواخر سال میلادی مشکلاتی را در زمینه تامین قطعات لازم و پوشش نیاز بازار در دوره کریسمس به وجود آورد. حال به نظر می رسد تیم کوک و همکارانش تصمیم گرفته اند تا با جا به جایی در برنامه ها از بروز چنین مشکلی جلوگیری نمایند.

گفته شده در سال گذشته و به دلیل نرخ بالای نقص در سنسورهای سه بعدی لازم برای سامانه FaceID، تولید انبوه آیفون X تا میانه های ماه آگوست ممکن نشده بود. همین مسئله عرضه آن را در میانه های سپتامبر و همراه با دو آیفون دیگر ناممکن ساخت.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان

حال با توجه به آن که ظاهراً کمپانی اهل کوپرتینو قصد دارد هر سه مدل از موبایل های هوشمند آینده اش را به سنسور تشخیص چهره مجهز - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - سازد، بنابراین تصمیم برای آغاز تولید زودتر از موعد آیفون های جدید کاملاً منطقی و حتی لازم به نظر می رسد.

تولید کنندگان سخت افزارهای لازم برای سامانه FaceID به اپل اطمینان داده اند که می توانند نیاز امسال تمام آیفون - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - های آینده اش را به قطعات مورد بحث فراهم کنند، با این حال تعجیل در برنامه های تولید نگرانی ها در خصوص بروز مشکلات پیشین را مرتفع خواهد ساخت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرميتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
مرکز شما اطراف کلاته سفیر سبزوار کار انجام میده
پاسخ: بله در کلاته سفیر شهر سبزوار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر کمبوجیه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر شرکت شما شهرک جهاد سبزوار تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک SE386 داره؟
پاسخ: بله در شهرک جهاد شهر سبزوار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone