🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27805.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

تلویزیون‌های میکرو LED جدید سامسونگ معرفی شدند؛ تا 292 اینچ با رزولوشن 8K

سامسونگ در سال گذشته از تلویزیون های سری «The Wall» میکرو LED رونمایی کرد که در مدل هایی با ابعاد 75 و 219 اینچی ارائه شده بودند. اما به نظر می رسد شرکت کره ای هنوز هم ...

سامسونگ در سال گذشته از - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر دلیجان استان مرکزی - تلویزیون های سری «The Wall» میکرو LED رونمایی کرد که در مدل هایی با ابعاد 75 و 219 اینچی ارائه شده بودند. اما به نظر می رسد شرکت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر دلیجان استان مرکزی - کره ای هنوز هم به این ابعاد قانع نیست و مدل های جدیدی از این سری در ابعادی تا 292 اینچ و با کیفیت 8K معرفی کرده است.

تلویزیون های سری «The Wall» محصولات لوکسی هستند - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر دلیجان استان مرکزی - که علی رغم ابعاد بزرگ تنها 30 میلی متر ضخامت دارند و شاهد هیچ حاشیه ای - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر دلیجان استان مرکزی - در اطراف آنها نیستید. مدل های جدید شامل نمونه های متنوعی با امکان انتخاب بین ابعاد، نسبت نمایشگر و مشخصات متنوع هستند که از یک مدل 73 اینچی با رزولوشن 2K تا مدلی 292 اینچی با رزولوشن 8K عرضه می شوند.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر دلیجان استان مرکزی

با فعال کردن حالت محیطی (Ambient Mode) در تلویزیون های سری The Wall می توانید نقاشی، عکس یا ویدیوهای هنری را به نمایش بگذارید و به این ترتیب مشابه با یک قاب عکس دیجیتال از این محصول استفاده کنید؛ البته قاب عکسی غول آسا. تلویزیون های میکرو LED جدید همچنین از فناوری HDR پشتیبانی می کنند و می توانند تا 2000 نیت روشنایی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر دلیجان استان مرکزی - و نیز نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه دهند. به این ترتیب آن طور که گفته می شود می تواند یک محصول ایده آل برای مشاهده مسابقات ورزشی و یا بازی های ویدیویی باشد.

سامسونگ پردازنده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر دلیجان استان مرکزی - جدیدی را به عنوان مغز متفکر سری The Wall در نظر گرفته؛ یک موتور کیفیت تصویر مبتنی بر هوش - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر دلیجان استان مرکزی - مصنوعی به نام Quantum Processor Flex وظایف پردازشی را به عهده دارد. این پردازنده می تواند با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی کیفیت تصاویر را به صورت صحنه به صحنه بهبود دهد.

سامسونگ هنوز قیمت عرضه این محصولات را اعلام نکرده اما گفته شده که قرار است از ماه آینده میلادی (در کمتر از 3 هفته دیگر) شاهد عرضه آنها به بازار باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone