🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27802.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

حالا کاربران iOS هم می‌توانند از گوشی اندرویدی به عنوان کلید امنیتی حساب گوگل استفاده کنند

گوگل در حال گسترش استفاده از گوشی‌های اندرویدی برای تشخیص هویت دو عاملی است. در این روش گوشی هوشمند تبدیل به یک کلید امنیت فیزیکی شده و بنابراین اگر کاربر خواست به اکانت گوگل خود وارد ...

گوگل در حال گسترش استفاده از گوشی‌های اندرویدی برای تشخیص هویت دو عاملی است. در این روش گوشی هوشمند تبدیل به یک کلید امنیت فیزیکی شده و بنابراین اگر کاربر خواست به اکانت گوگل خود وارد - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر محمودآباد استان مازندران - بشود، باید از گوشی استفاده کند؛ با فشار دادن دکمه مربوطه روی موبایل قفل باز - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر محمودآباد استان مازندران - خواهد شد.

برای کسانی که به امنیت اهمیت می‌دهند، دکمه امنیت فیزیکی بهترین روش بوده و اگر تا چند روز پیش تنها کاربران سیستم‌ عامل‌های کروم، مک و ویندوز ۱۰ می‌توانستند از این ویژگی استفاده کنند حالا با توجه به تاییده گوگل iOS نیز به لیست پشتیبانی از - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر محمودآباد استان مازندران - گوشی‌های اندرویدی به عنوان دکمه فیزیکی اضافه شده است.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر محمودآباد استان مازندران

البته به‌خاطر محدودیت‌های iOS پروسه انجام این کار کمی متفاوت با بقیه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر محمودآباد استان مازندران - سیستم عامل‌ها است؛ در - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر محمودآباد استان مازندران - اینجا اکانت جای اینکه از کروم برای ارتباط با دیوایس استفاده کند، گوشی اندرویدی را با اپلیکیشن Smart Lock سینک خواهد کرد. کاربر وقتی که بخواهد با آی‌دیوایس به اکانت گوگل وصل شود، پیغامی نمایش داده می‌شود - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر محمودآباد استان مازندران - مبنی بر اینکه از طریق بلوتوث می‌توان با گوشی اندرویدی قفل را باز کرد.

در نهایت با نگه داشتن انگشت روی دکمه کم کردن صدا، احراز هویت کامل می‌شود. هرچند - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر محمودآباد استان مازندران - پشتیبانی از کلید امنیتی اندروید برای آی‌دیوایس‌ها ویژگی بدی نیست اما به‌خاطر محدودیت‌های به‌وجود آمده تنها کسانی که در - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر محمودآباد استان مازندران - کنار آیپد و آیفون خود یک گوشی اندرویدی هم داشته باشند - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر محمودآباد استان مازندران - می‌توانند از آن استفاده کنند. این ویژگی جدید از امروز در دسترس اکانت‌های گوگل قرار گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone