🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27804.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

گوگل به یکپارچه‌سازی سرویس‌های درایو و فوتوز پایان می‌دهد

گوگل مدت‌هاست که به کاربران اجازه می‌دهد تا با سینک کردن گوگل فوتوز (Google Photos) و گوگل درایو (Google Drive)، اطلاعات‌شان را بین این دو سرویس رد و بدل کنند. با این حال اهالی مانتن ...

گوگل مدت‌هاست که به کاربران اجازه می‌دهد تا با سینک کردن گوگل فوتوز (Google Photos) و گوگل درایو (Google Drive)، اطلاعات‌شان را - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نکا استان مازندران - بین این دو سرویس رد و بدل کنند. با - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نکا استان مازندران - این حال اهالی مانتن ویو برنامه دارند تا سیاستی متفاوت را پیش گرفته و به یکپارچه‌سازی گوگل فوتوز و گوگل درایو پایان بدهند:

ما بازخوردهایی دریافت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نکا استان مازندران - کردیم که ارتباط بین این دو سرویس را گیج‌کننده توصیف می‌کردند. بنابراین از ماه آینده تغییراتی را اعمال خواهیم کرد تا استفاده از درایو و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نکا استان مازندران - فوتوز ساده‌تر بشود.

امروز گوگل در بیانیه‌ای متن بالا را منتشر کرد و با توجه به آن به‌نظر می‌رسد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نکا استان مازندران - پیچیدگی‌های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نکا استان مازندران - تعامل بین فوتوز و درایو باعث شده - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نکا استان مازندران - تا کمپانی تصمیمی متفاوت بگیرد. بنابراین از ماه میلادی آینده (تیر-مرداد) که این تغییرات اعمال می‌شوند، دیگر عکس‌ها و ویدیوهای اضافه شده به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نکا استان مازندران - درایو خود به خود در فوتوز ظاهر نمی‌شوند.

پاک کردن نیز به همین صورت خواهد بود تا اگر اشتباهی فایلی را پاک کردید، در هر دو - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نکا استان مازندران - سرویس آن را از دست ندهید.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نکا استان مازندران

البته با این تغییرات کاربران نیازی نیست نگران اشتراک‌گذاری اطلاعات‌شان در درایو و فوتوز باشند. گوگل در آینده گزینه جدید Upload From Drive را به سایت گوگل فوتوز اضافه می‌کند تا کاربران یک کپی از عکس‌ها - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نکا استان مازندران - و ویدیوهای‌ سرویس درایو خود - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نکا استان مازندران - را به فوتوز منتقل کنند. اینگونه دو نسخه از یک فایل دارید که هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند.

هرچند با این کار فضای بیشتری برای نگه‌داری فایل‌ها (به‌خاطر وجود دو نسخه جدا) اختصاص می‌یابد و اگر می‌خواهید - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نکا استان مازندران - با این مشکل روبه‌رو نشوید، ظاهرا بهترین راه استفاده از سرویس پشتیبان‌گیری گوگل و اپلیکیشن سینک برای ویندوز و مک است. گوگل در پایان اضافه کرده با این تغییرات، هیچکدام - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نکا استان مازندران - از اطلاعاتی که به واسطه یکپارچه‌سازی در دو سرویس قرار گرفته‌اند پاک نمی‌شوند:

عکس‌ها و ویدیوهایی که از درایو در فوتوز آپلود شده‌اند همچنان باقی می‌مانند. کسانی هم که فولدر Google Photos در درایو دارند همچنان می‌توانند از آن استفاده کنند اما فولدر دیگر به صورت اتوماتیک آپدیت نخواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone