🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27799.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

صدا، بدون تصویر؛ ۵ اپلیکیشن برای جدا‌ کردن فایل صوتی از ویدیوها

تا حالا برای‌تان پیش آمده که بخواهید صدای موزیک ویدیو را جدا کنید؟ یا جای اینکه پادکست‌های ویدیویی را ببینید، ترجیح بدهید فایل صوتی‌اش را بشنوید؟ در پلی استور اپلیکیشن‌های اندرویدی مختلفی حضور دارند که ...

تا حالا برای‌تان پیش آمده که بخواهید صدای موزیک - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - ویدیو را جدا کنید؟ یا جای اینکه پادکست‌های ویدیویی را ببینید، ترجیح بدهید فایل صوتی‌اش را بشنوید؟ در پلی استور اپلیکیشن‌های اندرویدی مختلفی حضور دارند که این پروسه جداسازی صدا را انجام می‌دهند.

اپ‌هایی که در آن‌ها کافیست ویدیو را انتخاب کرده و در فرمت‌هایی که - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - خواستید فایل صوتی‌شان را استخراج کنید. - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - اگر دوست دارید با این برنامه‌ها آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم مطلب پیش‌رو را از دست ندهید.

Video to MP3 Converter

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان

اولین گزینه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - لیست Video to MP3 Converter نام دارد. رابط کاربری برنامه ساده بوده و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - در - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - صفحه اصلی چهار گزینه دیده می‌شود. روی گزینه Video to Audio کلیک کرده و فایلی که می‌خواهید جداسازی صدا روی آن انجام بگیرد را انتخاب کنید. (فایل ویدیویی حتما از قبل باید روی گوشی ذخیره باشد)

در اینجا دو گزینه وجود دارد: ساده (Simple) و پیشرفته (Advanced). در حالت Simple برنامه خودش تنظیمات را برای گرفتن بهترین خروجی مشخص می‌کند اما در Advanced خودتان می‌توانید میزان بیت ریت، نوع انکودینگ و کیفیت (Quality) را مشخص کنید. - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - بهتر است کیفیت را همیشه روی ۹ بگذارید تا بهترین نتیجه به دست بیاید.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان

در نهایت روی Convert کلیک کنید، حالا یک تبلیغ نشان داده شده و بعد از آن عملیات جداسازی صدا آغاز شود. پس از اتمامش هم می‌توانید فایل به وجود آمده را اجرا کرده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - یا حتی آن را برای آهنگ گوشی بگذارید. بد نیست این نکته را اضافه کنیم که دو ویژگی دیگر برنامه مربوط به کوتاه کردن - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - ویدیو و صدا هستند. در قسمت Output نیز می‌توانید فایل‌های تبدیل - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - شده را ببینید.

Video to MP3 Converter

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان

دوباره قرار نیست برنامه قبلی را معرفی کنیم، Video to MP3 Converter در واقع یک اپلیکیشن دیگر است که سه مزیت نسبت به رقیب هم‌نامش دارد؛ - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - رابط کاربری رنگارنگ‌تر و ویژگی اضافه به اسم Audio Merger که به کاربر اجازه می‌دهد تا دو فایل صوتی مختلف را چسبانده و به یک فایل تبدیل کند.

اما برای جداسازی صدا از ویدیو روی گزینه Video to Audio کلیک کرده و فایل تصویری را انتخاب - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - کنید. در اینجا می‌توانید یک اسم برای فایل جدید بنویسید، فرمت صدا را تغییر دهید یا حتی ویدیوها را قسمت قسمت کرده و سپس جداسازی صدا را انجام بدهید.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان

برنامه نسخه حرفه‌ای با قیمت 3.99 دلار دارد که نه تنها تبلیغات را پاک می‌کند بلکه با آن می‌توان - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - تا 15 ویدیو همزمان را تبدیل کرد و روی فایل‌های صوتی کاور گذاشت. در هر صورت اگر نسخه رایگان را استفاده کنید، همزمان با جدا کردن فایل صوتی ویدیویی تبلیغاتی هم نمایش داده می‌شود.

سومین برنامه نیز به افزایش صدا برمی‌گردد. می‌توان صدا را تا - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - ۳۰۰ درصد افزایش داد که برای ویدیوهای کم صدا ویژگی خوبی به‌نظر می‌رسد.

Breathe Music Player

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان

Breathe Music - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - Player همانگونه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - که اسمش نشان می‌دهد، پخش‌کننده موزیکی است که قابلیت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - جداسازی صدا از فایل ویدیویی را هم به نوعی دارد. برای استفاده از - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - این ویژگی در برنامه روی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - منو کلیک کرده و گزینه Ringtone Maker را انتخاب نمایید. حالا فایلی که می‌خواهید تبدیل شود را مشخص کنید.

در حالت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - پیش فرض کل ویدیو تبدیل به فایل صوتی می‌شود اما از پایین اپلیکیشن می‌توانید زمان (مثلا از ثانیه ۰:۱۲ تا ۱:۰۱) را مشخص کنید. حالا روی آیکون قیچی بزنید تا پروسه تبدیل انجام بشود. بعد از اینکه پروسه به اتمام برسید، فایل صوتی را می‌توانید در تب ترانه‌ها (Songs) یا آلبوم‌ها (Albums) بیابید و آن را به عنوان زنگ گوشی انتخاب - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - کرده یا حتی فقط برای یکی از مخاطبین‌تان قرارش بدهید.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان

بنابراین وقتی او زنگ زد، همین آهنگ پخش شود. دیگر ویژگی‌های برنامه شامل ضبط صدا، Sleep Timer (با این قابلیت آهنگ‌ها بعد از مدتی خود به خود قطع می‌شوند) و صاف‌کننده (Equalizer) هستند. Breathe Music Player رایگان بوده و دارای تبلیغات است.

MP3 Video Converter

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان

چهارمین برنامه لیست نیز - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - شباهت اسمی زیادی به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - دو اپلیکیشن دارد. شاید بزرگترین مزیت MP3 Video Converter را بتوانیم سادگی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - زیادش بنامیم؛ فایل را انتخاب می‌کنید، فرمت را بین MP3 یا AAC می‌گذارید، بیت ریت را مشخص کرده و خود برنامه دیگر بقیه کارها را انجام می‌دهد. - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - در اینجا هیچ ویژگی بیشتری وجود ندارد و برنامه تمام تمرکزش را روی همین گذاشته تا جداسازی فایل‌ها راحت‌تر بشود. برنامه دارای تبلیغات بوده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - و راهی برای حذف‌شان هم وجود ندارد.

Timbre

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان

Timbre قدرتمندترین اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - لیست است و برخلاف برنامه‌های بالا که تمرکزشان بیشتر روی جداسازی صدا بود، Timbre ویژگی‌هایی هم در زمینه ویرایش ویدیو دارد. در برنامه دو بخش - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - دیده می‌شود؛ Audio و Video. برای جداسازی صدا در قسمت Video روی گزینه Video to audio کلیک کنید، ویدیو را انتخاب کرده و فرمت خروجی را - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - مشخص نمایید.

همچنین با کلیک روی منوی سه نقطه فرمت‌های صوتی بیشتری نمایش داده می‌شود. با کلیک روی دکمه قرمز رنگ تبدیل ویدیو به فایل صوتی انجام می‌گیرد. دیگر ویژگی های برنامه نیز شامل افزایش سرعت ویدیو، جدا کردن یا چسباندن بخش‌های مختلف، ساخت گیف و بیشتر کردن صدا است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone