🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27797.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

انتشار ویدیوی دیپ‌فیک مارک زاکربرگ در اینستاگرام [تماشا کنید]

در پی گسترده شدن استفاده از دیپ‌فیک برای خلق ویدیوهای ساختگی از شخصیت‌های معروف، این بار نوبت به مارک زاکربرگ بنیانگذار و مدیر فیس‌بوک رسیده تا سوژه قرار بگیرد. دو هنرمند به نام‌های «بیل پاسترز» و ...

در پی گسترده شدن استفاده از دیپ‌فیک برای خلق ویدیوهای ساختگی از شخصیت‌های معروف، این بار نوبت به مارک زاکربرگ بنیانگذار و مدیر فیس‌بوک رسیده تا سوژه قرار بگیرد.

دو هنرمند به نام‌های «بیل پاسترز» و «دنیل هوی» خالق این ویدیو هستند. آن‌ها از ویدیوی بیانیه زاکربرگ در سال 2017 که در مورد دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منتشر شده بود، استفاده کرده و با تکنولوژی «جایگزینی ویدیو دیالوگ» (VDR) متعلق به CannyAI، دیپ‌فیک زاکربرگ را ساختند.

بنیانگذاران CannyAI «عمر بن عمی» و «جاناتان هایمان» پیشتر گفته بودند که حاصل تلاش آن‌ها با استفاده از تحقیقات پیشین انجام شده در دانشگاه واشنگتن به دست آمده است. محققان دانشگاه واشنگتن به کارگردانی به نام Jordan Peele - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اردستان استان اصفهان - کمک کرده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اردستان استان اصفهان - بودند تا یک ویدیوی دیپ‌فیک - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اردستان استان اصفهان - از اوباما بسازد که در آن درباره «آرمان‌شهر به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اردستان استان اصفهان - فنا - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اردستان استان اصفهان - رفته» صحبت می‌کند. آن‌ها - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اردستان استان اصفهان - همچنین از پروژه Face2Face استنفورد نیز برای توسعه کارشان استفاده کرده‌اند.

با اینکه صدا و طرز صحبت کردن دیپ‌فیک مذکور شباهت چندانی به زاکربرگ ندارد، اما تا زمانی که صدای ویدیو را بلند نکنید متوجه تفاوت خاصی نخواهید شد. این - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اردستان استان اصفهان - دیپ‌فیک با استفاده از یک کلیپ 21 ثانیه‌ای از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اردستان استان اصفهان - زاکربرگ و فیلم ضبط شده‌ای از یک بازیگر ساخته - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اردستان استان اصفهان - شده است.

البته این موضوع که سازندگان، ویدیوی زاکربرگ را در شبکه زیرمجموعه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اردستان استان اصفهان - فیس‌بوک یعنی اینستاگرام منتشر کرده‌اند نیز در نوع خود جالب است. پیشتر اینستاگرام ویدیوی جعلی منتشر شده از «نانسی پلوسی» سخنگوی دولت را از روی پلتفرم خود حذف نکرده بود و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اردستان استان اصفهان - با قرار دادن لینک به سایت‌های حقیقت‌یابی و محدود کردن - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اردستان استان اصفهان - دسترسی به ویدیو، مقابله نصفه و نیمه‌ای با آن انجام داد. حالا به نظر فیس‌بوک قصد دارد همین روند را برای دیپ‌فیک زاکربرگ هم در پیش بگیرد.

سخنگوی فیس‌بوک «استفانی اتوی» در این باره - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اردستان استان اصفهان - گفته:

اگر بررسی‌کننده‌های شخص ثالث این ویدیو - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اردستان استان اصفهان - را به عنوان محتوای جعلی به ما گزارش کنند، ما هم آن را از بخش توصیه‌های اینستاگرام مثل اکسپلور و صفحه هشتگ‌ها حذف خواهیم کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone