🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27796.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

بازسازی چهره از روی صدای شخص توسط هوش مصنوعی ممکن شد

حتماً برایتان پیش آمده که تنها با شنیدن صدای یک فرد، ظاهر چهره او را در  ذهن مجسم کنید. هوش مصنوعی حالا می تواند دقیقاً همین کار را انجام دهد و تنها با یک فایل ...

حتماً برایتان پیش آمده که تنها با شنیدن - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر لنگرود استان گیلان - صدای یک فرد، ظاهر چهره او را در  ذهن مجسم کنید. هوش مصنوعی حالا می تواند دقیقاً همین کار را انجام دهد و تنها با یک فایل صوتی کوتاه از صدای شخص، تصویری از چهره او را طراحی کند.

شبکه عصبی Speech2Face در واقع شامل کامپیوتری است که می تواند مشابه با مغز انسان فکر کند. به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر لنگرود استان گیلان - منظور آموزش این - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر لنگرود استان گیلان - سیستم، محققان MIT از میلیون - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر لنگرود استان گیلان - ها ویدیوی صحبت کردن بیش از 100 هزار نفر استفاده کرده اند. با استفاده از این داده ها، Speech2Face قادر به تشخیص ارتباط میان صدای افراد و خصوصیات فیزیکی خاص در چهره آنها شد و هوش مصنوعی با استفاده از کلیپ های صوتی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر لنگرود استان گیلان - مدل سازی عکس های واقعی از چهره را آغاز کرد.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر لنگرود استان گیلان
در برخی موارد نژاد، محدوده سنی و جنسیت افراد در تصاویر تولید شده به درستی تشخیص داده شده است.

به گفته محققان MIT در حال حاضر این سیستم تنها یک ظاهر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر لنگرود استان گیلان - میانگین از چهره طرف را - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر لنگرود استان گیلان - ایجاد می کند و نمی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر لنگرود استان گیلان - تواند چهره واقعی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر لنگرود استان گیلان - هر شخص را بازسازی کند اما تصویر تولید شده از نظر محدوده سنی، نژاد و جنسیت هر شخص معمولاً صحیح است. با این حال تفسیرهای الگوریتم مورد نظر همچنان با بی نقص بودن فاصله دارد و در شرایط روبرو شدن با تغییرات زبانی نتایج متفاوتی را ارائه می دهد. به عنوان مثال هنگامی که یک فرد آسیایی زردپوست به زبان چینی صحبت می کند تصویر یک فرد آسیایی ایجاد می شود اما اگر همان فرد به انگلیسی صحبت کند هوش مصنوعی تصویر یک فرد سفید پوست را تولید می کند.

به گفته محققان داده های محدودِ مورد استفاده برای یادگیری که از یوتیوب استخراج شده از دلایل دقت کم این سیستم است. این چنین مشکلاتی می تواند به تعصب نژادی و جنسیتی هوش مصنوعی هم منجر شود.

شاید این فناوری در آینده با پیشرفت بیشتر بتواند در زمینه شناخت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر لنگرود استان گیلان - مجرمان مفید باشد و البته شاید هم به ابزاری برای نقض - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر لنگرود استان گیلان - حریم خصوصی بدل شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone