🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25066.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی زد فلیپ تام براون ادیشن معرفی شد

سامسونگ شب گذشته در کنار رونمایی از گلکسی زد فلیپ و گلکسی اس 20، مدل ویژه این محصولات را نیز معرفی کرد. سامسونگ قصد دارد گلکسی Z تاشو را در سه رنگ طلایی، مشکی و بنفش ...

سامسونگ شب گذشته در کنار رونمایی از گلکسی زد فلیپ و گلکسی اس 20، مدل ویژه این محصولات را نیز معرفی کرد.

سامسونگ قصد دارد گلکسی Z تاشو را در سه رنگ طلایی، مشکی و بنفش و همچنین مدل ویژه ای با دیزاین برند لوکس «تام براون» (Thom Browne) با نام گلکسی زد فلیپ Thom Browne Edition را روانه بازار کند:

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران

این مدل نقره ای رنگ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - بوده و خطوط قرمز، سفید و آبی که امضای این برند محسوب می شوند، در وسط - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - آن نقش بسته اند. همچنین در پنل پشتی لوگوی این برند نیویورکی به چشم - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - می خورد. این مدل با ایرباد جدید سامسونگ یعنی گلکسی بادز - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - پلاس و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 که توسط برند مذکور طراحی شده اند، قابل سفارش است:

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران

از دیگر ویژگی های قابل توجه نسخه تام براون گلکسی زد فلیپ می توان به نمایش انیمیشن اختصاصی این برند حین خاموش و روشن شدن گوشی اشاره کرد. آیکون اپلیکیشن ها و صداها نیز با نمونه های مورد نظر این برند تعویض شده اند.

به طور مثال حین تایپ کردن صدای ماشین تحریر پخش می - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران - شود. رینگتون های آنالوگ و صدای برخورد کفش با زمین از دیگر صداهای قابل استفاده در این مدل هستند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران

گلکسی زد فلیپ Thom Browne Edition از 14 فوریه (25 بهمن) قابل پیش خرید بوده و در تعداد محدود از برخی فروشگاه ها قابل خریداری خواهد بود. قیمت نهایی این مدل هنوز فاش نشده ولی پیش بینی می شود نسبت به مدل استاندارد (1380 دلار) قیمت بسیار بالاتری داشته باشد.

سامسونگ همچنین شب گذشته و در خلال رویداد آنپکد (Unpacked) از گلکسی اس 20 پلاس 5G Olympic Games Athlete Edition رونمایی کرد. این مدل همانطور که از نامش پیداست، برای ورزشکاران المپیک 2020 توکیو تولید شده و توسط عموم قابل خریداری نیست.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تنکابن استان مازندران

از ویژگی های جالب توجه این مدل نیز می توان به رنگ طلایی آینه‌ای (Mirror Gold) و همچنین حک شدن لوگوی معروف بازی های المپیک زیر لوگوی سامسونگ در پنل پشتی اشاره کرد. این مدل نیز با تصاویر پس زمینه، آیکون ها و صداهای اختصاصی به دست ورزشکاران می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone