🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24808.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

نفوذ هکرها به هزاران دوربین Ring برای انتشار تصاویر خصوصی کاربران

هکرها طی دو هفته گذشته ده ها هزار نام کاربری و رمز عبور دوربین های امنیتی Ring را به سرقت برده و در دارک وب منتشر کرده اند. اینکار برای اثبات توانایی نفوذ انجام شده اما ...

هکرها طی دو هفته گذشته ده ها هزار نام کاربری و رمز عبور دوربین های امنیتی Ring را به سرقت برده و در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر منجیل استان گیلان - دارک وب منتشر کرده اند. اینکار برای اثبات توانایی نفوذ انجام شده اما در برخی موارد هدف مهاجمان سرقت اکانت و ضبط فیلم از منازل کاربران بوده است.

هکرها برای دسترسی به این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر منجیل استان گیلان - اعتبارنامه ها از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر منجیل استان گیلان - روشی به نام Stuffing استفاده کرده اند که طی آن نام کاربری و رمز عبورهای لو رفته از سایت های دیگر جمع آوری شده و در سامانه کاربری Ring تست می شوند. این روش گاها جواب می دهد چون بسیاری از افراد از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر منجیل استان گیلان - یک نام کاربری و رمز عبور مشابه برای ورود - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر منجیل استان گیلان - به سایت های مختلف استفاده می کنند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر منجیل استان گیلان

ZDNet دستکم سه سری مختلف از این لیست ها را رویت کرده که هکرها برای اثبات توانایی خود به صورت عمومی منتشر کرده اند. مهاجمان مدعی بودند یکی از این لیست ها شامل اعتبارنامه ۱۰۰ هزار حساب کاربری است اما مسئولان Ring با رد این ادعا تعداد حساب های معتبر را تنها ۴ هزار مورد ذکر کرده اند.

از سوی دیگر BuzzFeed از افشای ۳۶۰۰ حساب کاربری خبر داده و تک کرانچ هم از لو رفتن لیست دیگری با ‍۱۵۰۰ اکانت سخن به میان آورده است. مسئولان Ring در جریان قرار گرفته و شروع به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر منجیل استان گیلان - بازنشانی رمزهای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر منجیل استان گیلان - عبور - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر منجیل استان گیلان - کرده اند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر منجیل استان گیلان

یکی از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر منجیل استان گیلان - سخنگویان Ring با رد هرگونه رخنه امنیتی در سرورهای این شرکت دلیل لو رفتن حساب های کاربری را حمله Stuffing و استفاده - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر منجیل استان گیلان - کاربران از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر منجیل استان گیلان - نام کاربری و رمز عبورهای یکسان در پلتفرم های مختلف عنوان کرده. فارغ از اینکه این ادعا تا چه حد درست است، کمپانی مذکور می توانست با در پیش گرفتن معیارهای امنیتی ساده ای مثل CAPTCHA یا شناسایی چندین ورود به یک حساب، در برابر حملات هک خودکار از کاربرانش بیشتر حفاظت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فریسا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام سایت ***** لباسشویی وست پوینت WMX71219-E شما را با کمترین قیمت و بهترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone