🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24806.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

رولز رویس قصد دارد با هواپیمای الکتریکی خود رکوردشکنی کند

کمتر پیش آمده تا نام کمپانی رولز رویس را در صنایع هوایی بشنویم، اما این کمپانی با معرفی هواپیمای تمام الکتریکی قصد دارد رکورد سریع‌ترین هواپیمای برقی جهان را بزند. هواپیمای پروژه ACCEL که تک ...

کمتر پیش آمده تا نام کمپانی رولز رویس را در صنایع هوایی بشنویم، اما این کمپانی با معرفی هواپیمای تمام الکتریکی قصد دارد رکورد سریع‌ترین هواپیمای برقی جهان را بزند. - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی - هواپیمای پروژه ACCEL که تک سرنشین است، بدون هیچ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی - آلایندگی و گازهای سمی فعالیت می‌کند و انتظار می‌رود که سرعت ۴۸۰ کیلومتر بر ساعت را از خود برجای بگذارد.

بر اساس گفته‌های کمپانی بریتانیایی، این هواپیمای الکتریکی از پیشرانه جدیدی استفاده خواهد کرد که پیش از این در هواپیمای ionBird استفاده شده بود. هواپیمای الکتریکی رولز رویس از ۳ موتور الکتریکی قدرتمند - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی - 750R - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی - محوری با چگالی قدرت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی - بالا استفاده - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی - می‌کند که قوی‌ترین باتری‌های موجود را در خود جای داده است. این موتورها ۶ هزار سلول باتری دارند که ۷۵۰ کیلووات ساعت انرژی یا ۱۰۰۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی

تمام این ویژگی‌ها باعث شده تا این هواپیمای الکتریکی مسافت ۳۲۰ کیلومتری را با یک بار شارژ بپیماید. همچنین رولز رویس برای هواپیمای الکتریکی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی - خود سیستم خنک کننده مستقیم - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی - را در نظر گرفته تا از سلول‌های باتری در سرعت‌های بالا محافظت کند. علاوه بر این، هواپیمای این کمپانی باسابقه بریتانیایی، هیچ گونه آلایندگی از خود تولید - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی - نمی‌کند و به لطف ملخ‌هایی که با سرعت کمتری در دقیقه می‌چرخند، صدای کمتری نیز تولید می‌کند.

هواپیمای الکتریکی رولز رویس با همکاری چند شرکت بزرگ ساخته می‌شود. همچنینی این هواگرد، پروژه‌ای از خانواده ACCEL محصوب می‌شود که به کمک شرکت YASA، استارتاپ الکتروفلایت و موسسه تکنولوژی فضانوردی ساخته خواهد شد. وزارت اقتصاد، نیرو - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی - و استراتژیک صنعت و سازمان ابتکار بریتانیا نیز بر این پروژه نظارت خواهند داشت.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی

در دنیای هواپیماهای الکتریکی معمولا، دو گروه مختلف وجود دارد. دسته اول افرادی هستند که از تکنولوژی‌های ساده شروع می‌کنند و آرام آرام خود را به سمت تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر سوق می‌دهند. دسته دوم افرادی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی - هستند که از ابتدا تکنولوژی‌ها قدرتمند و پیشرفته را در اختیار دارند و با توسعه و بهبود - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی - آن، سعی دارند تا آن را در قالب تکنولوژی بهتر و کاربردی‌تر ارائه دهند. به نظر می‌رسد که رولز رویس در دسته دوم جای گیرد. به همین دلیل - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی - است که راب واتسون مدیر اجرایی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی - بخش الکتریکی رولز رویس می‌گوید:

ساختن سریع‌ترین هواپیمای الکتریکی، دست کمی از یک دستاورد خارق‌العاده در صنعت هوایی نیست - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی - و به همین دلیل - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرکزی استان مرکزی - ما مفتخر هستیم تا از هواپیمای پروژه ACCEL رونمایی کنیم. زدن رکورد سرعت به کمک هواپیمای الکتریکی تنها هدف ما نیست. این کار به رولز رویس کمک خواهد کرد تا قابلیت‌های لازم برای ماندن در صف اول تکنولوژی‌های در حال توسعه را داشته باشد و در ادامه قابلیت‌های فوق به ما اجازه می‌دهند تا نقشی اساسی در انتقال اقتصاد جهانی به سوی آینده‌ای بدون کربن داشته باشیم.

اگر همه چیز بر اساس برنامه ریزی پیش برود، رولز رویس در اوایل سال بعد، می‌خواهد برای زدن رکورد ۴۸۰ کیلومتر بر ساعت تلاش کند. باید دید آیا این سازنده خودرو لوکس می‌تواند موفق شود یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone