تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39041.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ساندویچ هلندی؛ ترفند گوگل برای فرار مالیاتی ۱۹.۲ میلیارد دلاری در سال ۲۰۱۶

فرار از پرداخت مالیات به صورت قانونی یکی از مهمترین چالش هایی است که معمولاً  کمپانی های بزرگ با آن دست به گریبان هستند. بنا بر اعلام دولت هلند کمپانی گوگل در سال ۲۰۱۶ موفق ...

فرار - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از پرداخت مالیات به صورت قانونی یکی از مهمترین چالش هایی است - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که معمولاً  کمپانی های بزرگ با آن دست به گریبان هستند. بنا بر اعلام دولت هلند کمپانی گوگل در سال ۲۰۱۶ موفق به مبرا کردن حدود - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ۱۹.۲ میلیارد دلار از درآمدهای خود از مالیات با استفاده از یک ترفند مشهور شده است.

ترفند مذکور که به روش «ساندویچ هلندی» مشهور است توانسته صرفه جویی ۳.۷ میلیارد دلاری را برای غول جستجوی دنیا به ارمغان بیاورد. در این روش درآمدهای حاصل از شاخه ایرلندی گوگل به حساب های یک شرکت بدون کارمند در هلند واریز می شود. مبلغ مذکور بلافاصله به صندوق پستی یک شرکت ایرلندی دیگر در منطقه برمودا انتقال می یابد. همین مانور نسبتاً ساده تمام پول را از پرداخت مالیات معاف می سازد.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

طبق اعلام دولت هلند حجم پولی که گوگل در سال ۲۰۱۶ در طی عملیات مذکور جا به جا کرده نسبت به سال قبل از آن بیش از ۷ درصد افزایش داشته است. البته گوگل در پیامی که برای خبرگزاری بلومبرگ ارسال کرده مدعی شده که این کمپانی مطابق قوانین تمام کشورهایی که در آنها فعالیت داشته، اقدام به پرداخت مالیات نموده است.

گرچه ادعای گوگل در پیروی از قوانین کشورها درست است، اما باید این به معنی عدم سوء استفاده غول های بزرگی چون گوگل، اپل، فیسبوک و... از حفره های قانونی در مناطق مختلف دنیا نیست.

در این میان دولت ها و نهادهای بین المللی نیز بیکار ننشسته اند. به عنوان مثال با فشار - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کشورهای اروپایی دولت ایرلند شمالی قرار است تا سال ۲۰۲۰ مسیرهای دسترسی به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ترفند «ساندویچ هلندی» را مسدود سازد. ضمن این که اتحادیه اروپایی نیز در حال به روز رسانی قوانین خود در خصوص نحوه پرداخت مالیات از طرف کمپانی های - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بزرگ و کوچک است.
تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

از آن طرف اما کمپانی هایی چون اپل از همین حالا در حال انتقال دارایی های خود به کشورهایی هستند که همچنان قوانین مالیاتی بسیار آسان - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - گیرتری را دنبال می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone