🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29032.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

گوگل از کیت سخت‌افزاری توسعه هوش مصنوعی خود رونمایی کرد

شرکت گوگل در راستای روند همیشگی خود در مسیر توسعه محصولات مربوط به توسعه هوش مصنوعی و خدمات مربوطه، از سه سخت افزار جدید رونمایی کرده که جامعه توسعه دهندگان را هدف قرار داده اند. ...

شرکت گوگل در راستای روند همیشگی خود در مسیر توسعه محصولات مربوط به توسعه هوش مصنوعی و خدمات مربوطه، از سه سخت افزار جدید رونمایی کرده که جامعه توسعه دهندگان - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را هدف قرار داده اند.

این سه محصول که با برند Coral عرضه خواهند شد، شامل یک کیت توسعه 150 دلاری، یک شتابدهنده USB با قیمت 75 دلاری و یک دوربین 5 مگاپیکسلی 25 دلاری می شوند.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان

کیت توسعه و شتابدهنده مورد اشاره هردو از چیپ های - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - TPU گوگل بهره می برند. این چیپ ها در واقع مدارهای مجتمع با کاربرد خاص - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هستند که به منظور اجرای روان مدل های هوش مصنوعی به تولید رسیده اند. در این بین ماژول دوربین 5 مگاپیکسلی به عنوان یک افزونه برای کیت توسعه ارائه شده است.

محصولات جدید برای توسعه الگوریتم‌های - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - یادگیری ماشین مناسب نیستند

البته هیچکدام از محصولات فوق برای برای توسعه الگوریتم های یادگیری ماشین مناسب نیستند و این فرآیند نیازمند توان پردازشی بالا با استفاده از GPU یا پایگاه های پردازش ابری است. محصولات جدید بیشتر به منظور انجام «استنباط ها» تولید شده اند که به معنی استفاده از - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آنها پس از توسعه الگوریتم هاست. به همین منظور کیت توسعه و شتابدهنده USB از فریم ورک - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هوش مصنوعی «TensorFlow Lite» گوگل (نسخه سبک تنسورفلو) پشتیبانی می کنند.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان

هرچند امکان اجرای مدل های هوش مصنوعی روی پردازنده های قدیمی (به منظور کاهش هزینه ها) وجود دارد، اما این چیپ ها معمولاً از توان و سرعت مناسب برخوردار نیستند؛ در عوض چیپ های TPU گوگل صرفاً برای همین هدف طراحی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شده اند و می توانند با مصرف بهینه انرژی و بدون نیاز به اتصال اینترنت، با سرعت بیشتری مدل های هوش مصنوعی را اجرا کنند.

در بین محصولات جدید گوگل، شتابدهنده USB قادر است توان انجام استنباط ها را روی رایانه های مجهز به لینوکس بهبود دهد و کیت توسعه نیز با پورت ها و پین های متعدد، به ابزاری ایده آل برای طراحی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پروتوتایپ های سخت افزاری و سایر کاربردهای آزمایشی بدل شده است. جالب است بدانید که برخی از توسعه دهندگان ساختار کلی کیت توسعه جدید گوگل را بسیار - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شبیه به رزبری پای توصیف کرده اند.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان

گفتنی است گوگل نخستین شرکتی نیست که چنین - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ابزارهایی را برای توسعه دهندگان تولید می کند و - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پیش از این اینتل نیز شتابدهنده USB خود را به بازار عرضه کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone