🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44368.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

توییتر اپلیکیشن های اندروید و iOS خود را با ظاهری جدید به روز رسانی کرد

توییتر ساعاتی پیش نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن خود را با تغییراتی در رابط کاربری به روز رسانی کرده است. از جمله این تغییرات می توان به تایپوگرافی جدید و همچنین اضافه شدن سایدبار ...

توییتر ساعاتی پیش نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن خود را با تغییراتی در رابط کاربری به روز رسانی کرده است. از جمله این تغییرات می توان به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تایپوگرافی جدید و همچنین اضافه شدن - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سایدبار در نسخه iOS برای جابجایی در اپلیکیشن اشاره کرد.

برای دسترسی به این تب جدید کافیست که به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سادگی روی تصویر پروفایل تان کلیک کنید. در این قسمت گزینه های پروفایل، مومنت ها و تنظیمات دیگر را می بینید.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

اما تغییرات دیگری هم در بقیه قسمت های اپلیکیشن اعمال شده، از جمله این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که حالا رابط کاربری اندکی عریض تر از نسخه های قبلی دیده می شود و حالا فضای خالی بیشتری را در محیط آن شاهد هستید. آیکن ها در نسخه جدید توییتر اندکی گرد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تر شده اند، و حالا برای پاسخ دادن به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - توییت ها آیکنی حباب شکل را مشاهده می کنید.

توییتر می گوید که کاربران با مشاهده پیکان های پاسخ در نسخه های قبلی به اشتباه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - افتاده و تصور می کردند که - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - این آیکن ها برای حذف توییت یا بازگشت به صفحه قبلی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - استفاده می شده اند.

یکی دیگر از قابلیت های - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - جدید این نسخه اضافه شدن قابلیت شمارنده زنده برای ریتوییت ها، لایک ها و پاسخ هاست که تا پیش از این در مرحله آزمایشی به سر می برد.

اما تغییر ظاهری دیگر در نسخه جدید توییتر، برجسته تر شدن سر تیترهاست تا از نظر بصری تأکید بیشتری روی آن ها شود. در مجموع به غیر از این تغییرات قابلیت خاصی به توییتر اضافه نشده و همچنان امکان ویرایش توییت هایتان را ندارید.

آخرین نسخه اپلیکیشن توییتر را - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - می توانید همین حالا از گوگل پلی و اپ استور دریافت نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone