🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37502.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

سنگاپور می گوید هکرهای ایرانی به داده های تحقیقاتی و دانشگاهی این کشور دستبرد زده اند

بر اساس ادعای وزارت علوم و آژانس امنیت سایبری سنگاپور، هکرهای ایرانی به دانشگاه ملی سنگاپور، دانشگاه مدیریت سنگاپور، دانشگاه فناوری و طراحی سنگاپور و دانشگاه فناوری نان یانگ حمله کرده اند. در این حمله ...

بر اساس ادعای وزارت علوم و آژانس امنیت سایبری سنگاپور، - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سرخرود استان مازندران - هکرهای ایرانی به دانشگاه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سرخرود استان مازندران - ملی سنگاپور، دانشگاه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سرخرود استان مازندران - مدیریت سنگاپور، دانشگاه فناوری و طراحی سنگاپور و دانشگاه فناوری نان یانگ حمله کرده اند. در این حمله رمز عبور ۵۲ حساب کاربری برای ورود به کتابخانه آنلاین و دسترسی به مقاله های علمی به روش فیشینگ فاش شده هرچند - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سرخرود استان مازندران - اطلاعات حساسی به سرقت نرفته است.

حمله اخیر مشابه حمله - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سرخرود استان مازندران - های انجام گرفته به ۱۴۴ دانشگاه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سرخرود استان مازندران - آمریکایی به نظر می رسد که دولت این کشور اعتقاد دارد توسط هکرهای ایرانی انجام گرفته و پس از آن ۱۰ شخص و ۱ شرکت ایرانی را به لیست - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سرخرود استان مازندران - تحریم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سرخرود استان مازندران - های خود اضافه کرد.

از طرف دیگر سنگاپور با وجود وسعت و جمعیت اندک خود، رتبه نخست حملات سایبری در سطح جهان را در اختیار دارد و عجیب است که تا این اندازه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سرخرود استان مازندران - مورد حمله سایبری قرار می گیرد. مدتی قبل هم شاهد بودیم حملاتی به روش «تهدید پیشرفته و مستمر» به دانشگاه های این کشور صورت گرفت که البته به حمله اخیر منصوب به هکر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سرخرود استان مازندران - های - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سرخرود استان مازندران - ایرانی ارتباطی ندارد.

دولت سنگاپور در پی حملات اخیر به دانشگاه های خود دستور داده گذرواژه های مورد استفاده را تغییر داده و امنیت شبکه های موجود را با دقت بررسی نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone