🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37500.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اگزینوس 9820 پشتیبانی از اینترنت 5G را به پرچمداران بعدی سامسونگ اضافه می کند

سامسونگ سال جدید میلادی را با معرفی رسمی و نمایش قابلیت های جدیدترین چیپست موبایل خود به نام «اگزینوس 9810» آغاز کرد، اما امروز در دنیای چیپست‌ها پشتیبانی از نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی به ویژگی ...

سامسونگ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سال جدید میلادی را با - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - معرفی رسمی و نمایش قابلیت های جدیدترین چیپست موبایل خود به نام «اگزینوس 9810» آغاز کرد، اما امروز در دنیای چیپست‌ها پشتیبانی از نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی به ویژگی مهمی تبدیل شده است. حال شواهدی به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دست آمده که نشان می دهد این شرکت کره‌ای سعی دارد - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برای مقابله با - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ از کوالکام که این ویژگی را در خود دارد، چیپستی به نام اگزینوس 9820 عرضه کند که قابلیت اتصال به شبکه‌های 5G را داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

بر اساس شواهد لو رفته ، یکی از کارکنان کمپانی سامسونگ الکترونیک  از دی ماه سال قبل در حال کار روی پروژه تولید و توسعه‌ی چیپست اگزینوس 9820  است. در رزومه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - این کارمند  زیر  نام چیپست ذکر شده مسئولیت‌های وی ذکر شده که شامل تایید اعتبار CPU، طراحی سیستم اشکال زدایی و حل مشکلات دیگر می‌شود. جالب اینجاست که این فرد پیش - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - از این در پروژه‌های چیپست 5G RF فعالیت - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می‌کرده و قصد داشته بدین شکل سرعت دانلود گیگابایتی را به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تلفن‌های هوشمند و زندگی روزانه بیاورد. حال بر اساس همین دو مطلب، گمان می‌رود که چیپست بعدی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سامسونگ یعنی  اگزینوس 9820، ارتقایی برای مدل فعلی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اگزینوس 9810 باشد که قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم شکبه‌های ارتباطی را در خود دارد. به نظر می‌رسد که چیپست - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - جدید بر اساس پروسه‌ تولید ۷ نانومتری ساخته شود که در حال حاضر توسط سامسونگ برای تولید نسل - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - فعلی‌اش به کار گرفته شده است.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است که اگزینوس 9810، خود برگ برنده سامسونگ در دنیای هوش مصنوعی به شمار می‌رود چرا که فارغ از ارتقاء - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - قابل توجه عملکرد، سامسونگ به قابلیت های پیشرفته شبکه های عصبی و یادگیری عمیق در اگزینوس 9810 اشاره می کند که تشخیص چهره - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و شناسایی اشیاء درون تصاویر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - را به شکل بهینه تری ممکن می سازد. البته همچنان مشخص نیست آیا هوش مصنوعی درون طراحی چیپست نهادینه شده یا صرفاً با - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سخت افزاری - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بهینه تر نسبت به قبل برای - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پردازش های هوش مصنوعی روبرو هستیم.

گفتنیست - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اگزینوس 9810 - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در کنار چیپست جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 قرار می گیرد تا رقابت پرچمداران در سال 2018 را به سطح جدیدی برساند. با انتشار این مطلب به نظر می‌رسد هم کوالکام و - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - هم سامسونگ برنامه‌‌هایی برای تولید هر چه سریعتر چیپست‌هایی را دارند که از شبکه‌های 5G پشتیبانی می‌کنند، به همین دلیل ممکن نبرد این دو شرکت در سال آینده، رقابتی بی نظیر باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone