🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37510.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

بزرگان تکنولوژی در واکنش به حمله یوتوب خواستار کنترل فروش اسلحه شدند

زنی ایرانی تبار به نام «نسیم نجفی اقدم» حوالی نیمه دیشب (به وقت تهران) به دفتر مرکزی یوتوب حمله نمود و پس از زخمی کردن سه نفر با اسلحه، اقدام به خودکشی کرد. این مسئله باعث ...

زنی ایرانی تبار به نام «نسیم نجفی اقدم» حوالی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نیمه دیشب (به وقت تهران) به دفتر مرکزی یوتوب حمله نمود و پس از زخمی کردن سه نفر با اسلحه، اقدام به خودکشی کرد. این مسئله باعث شد که مقر مرکزی یوتوب سریعا تخلیه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - شده و قربانیان سریعا به بیمارستان‌های نزدیک منتقل شوند.

پس از این اتفاق که در قلب سیلیکون ولی صورت پدیرفت، بسیاری از نام‌های بزرگ تکنولوژی توییتر را محل مناسب دانستند تا در واکنش به حمله یوتوب، عکس العمل نشان دهند و کار به جایی رسیده که حتی برخی خواستار کنترل فروش اسلحه شدند.

«جک دورسی» - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - یکی از بنیانگذاران توییتر و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مدیر عامل این پلتفرم نیز مراتب همدردی خود را در توییتر اعلام نمود و فرصت را مناسب شمرد که به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - فروش اسلحه اعتراض کرده و خواستار کنترل آن شود.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مشکین شهر استان اردبیل

وی با منتشر کردن منتی در توییتر گفت:

«نمیتوانیم به این مسئله واکنشی نشان ندهیم و باور داشته باشیم که چنین اتفاقاتی دوباره در مدارس، محل کار و مکان‌های عمومی رخ ندهد. اکنون زمان این است که سیاست‌های خود را تغییر و ارتقا دهیم. این تغییر که میتواند ساده و منطقی باشد، ممکن است همه چیز را حل نکند اما می‌تواند شروع خوبی به شمار آید.»

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مشکین شهر استان اردبیل

دارا خسرو‌شاهی مدیرعامل ایرانی شرکت اوبر نیز صحبت وی را تایید نمود و ضمن اعلام - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - حمایت از تمام تیم گوگل و یوتوب، از آمریکا در خواست نمود که خشونت مسلحانه را پایان دهند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مشکین شهر استان اردبیل

«تیم کوک» مدیر عامل اپل نیز مراتب همدردی خود با تیم‌های یوتوب و گوگل مخصوصا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - خانواده‌های قربانیان حادثه اعلام نمود. در مقابل «جف بزوس» رییس آمازون، امروز را روزی بسیار وحشتناک و تراژیک برای گوگل و یوتوب خواند و برای زخمی‌ها و تاثیر پذیران از این اتفاق روز بهتری را آرزو نمود.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مشکین شهر استان اردبیل

سوزان وویچیتسکی سرپرست یوتوب نیز با یک توییت ناراحت کننده اعلام - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نمود که هیچ حرفی برای توصیف این اتفاق وحشتناک ندارد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مشکین شهر استان اردبیل

واکنش‌ها به این اتفاق تنها به دنیای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تکنولوژی محدود نشده و حتی رییس جمهور آمریکا نیز که همیشه در توییتر حضور فعالی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - دارد را بران داشته تا در واکنش به حمله - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - یوتوب از نیروی پلیس فوق العاده‌ی این کشور تشکر کند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مشکین شهر استان اردبیل

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone