🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37509.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

رندرهای موبایل +U12 اچ تی سی با 4 دوربین منتشر شد

پیش از این یکی از منابع موثق از داخل کمپانی اچ تی سی مدعی شده بود که نام پرچمدار بعدی این کمپانی قطعاً +U12 خواهد بود و در هفته های اخیر نیز اعلام شد که قرار ...

پیش از این یکی از منابع موثق از داخل کمپانی اچ تی سی مدعی شده بود که نام پرچمدار بعدی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این کمپانی قطعاً +U12 خواهد بود و در هفته های اخیر نیز اعلام شد که قرار است این موبایل تنها - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پرچمدار سال 2018 شرکت یاد شده باشد. اکنون تصاویری منتسب به این موبایل به واسطه رندرهایی از قاب های آن منتشر شده است.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

بر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اساس این تصاویر پرچمدار آتی کمپانی تایوانی دارای دوربین اصلی دوگانه خواهد بود، در حالی که دوربین جلویی آن نیز - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دوگانه است. دوربین های - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اصلی از فلش دوگانه بهره می برند و حسگر اثر انگشت نیز در قاب پشتی و پایین دوربین ها قرار گرفته. نسبت نمایشگر 18 به 9 است و به نظر می رسد در اطراف بدون حاشیه باشد.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

اچ تی سی برای +U12 یک طراحی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - متوازن را در نظر گرفته که مشابه آن را در نمایشگرهای بی نهایت سامسونگ در سری گلکسی اس 9 (بررسی دیجیاتو) شاهد بودیم.

در صورتی که گمانه زنی های پیشین در مورد تلفن هوشمند یاد شده صحت داشته باشد، انتظار داریم، دوربین - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دوگانه اصلی رزولوشن های 12 و 16 مگاپیکسلی داشته باشند و یکی از حسگر های آن IMX363 ساخت سونی باشد؛ حسگری که پیش از این در موبایل Mi Mix 2s - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شیائومی به کار رفته بود.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

انتظار می رود +U12 با اندروید 8.0 روانه بازار شود و از نسخه 10 رابط کاربری اختصاصی اچ تی سی، Sense UI بهره مند باشد. - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - همچنین این موبایل از پروژه Treble گوگل - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پشتیبانی خواهد کرد تا به لطف تغییرات عمده ای که در معماری فریم ورک سیستم عامل - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ایجاد شده، ارائه سریع تر به روز رسانی ها - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از سوی سازندگان تلفن های هوشمند فراهم شود.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

در حالی که همین حالا بسیاری از تولید کنندگان موبایل ها، پرچمداران سال 2018 خود را معرفی و روانه بازار کرده اند، ولی اچ تی سی همچنان از سایر رقبا عقب است و به نظر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می رسد همچنان باید در انتظار معرفی +U12 به عنوان - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پرچمدار سال 2018 باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone