🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37503.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

3 هزار کارمند گوگل خواستار قطع همکاری این کمپانی با پروژه هوش مصنوعی پنتاگون هستند

بیش از 3100 تن از کارمندان گوگل اخیراً با امضای یک طومار، از مشارکت گوگل در پروژه هوش مصنوعی پنتاگون گله کرده اند. در این نامه از ساندار پیچای، مدیرعامل کمپانی خواسته شده تا گوگل ...

بیش از 3100 تن از کارمندان گوگل اخیراً با امضای یک طومار، از مشارکت گوگل در پروژه هوش مصنوعی پنتاگون گله کرده اند. در این نامه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از ساندار پیچای، مدیرعامل کمپانی خواسته شده تا گوگل از ارائه هوش مصنوعی برای آنالیز ویدیوها - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و بهبود هدف گذاری با پهپادها دست بردارد. افزون بر این، کارمندان خواستار تنظیم قانونی شده اند که این کمپانی و تمام زیرمجموعه هایش را از ساخت «تکنولوژی های نظامی» باز می دارد.

طی ماه گذشته میلادی بود که Gizmodo خبر از ارائه کیت توسعه هوش مصنوعی TensorFlow به پروژه Maven پنتاگون داد. به گفته منابع نزدیک به گوگل، کارمندان از اینکه دولت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - آمریکا قصد دارد از تکنولوژی گوگل برای بهبود - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - عملیات های مبتنی بر پهپاد خود استفاده کنند خشمگین شده اند.

پروژه Maven - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پنتاگون طی ماه مه سال گذشته میلادی معرفی شد و اپلیکیشنی مبتنی بر یادگیری ماشینی است که با بررسی حجم عظیمی از دیتا، - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اطلاعات «قابل رسیدگی» را با سرعت بیشتری استخراج می کند. از چند منظر، این سیستم قرار است صرفاً به اتوماسیون برخی از فعالیت ها منجر شود، اما در همین حال، تکنولوژی گوگل می تواند تفسیر بهتر ویدیوها و شناسایی دقیق تر اهداف و غیرنظامی ها را در پی داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان

علی رغم اینکه گوگل همکاری خود با پنتاگون را «غیر-تهاجمی» می خواند، در نامه کارمندان اپل - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - گفته شده که این همکاری، برند گوگل را - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مکدر خواهد کرد. در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بخشی از این نامه آمده: «در میان ترس رو به رشد از هوش مصنوعی تسلیحاتی، گوگل از همین حالا در جلب اعتماد عموم به مشکل خورده. این منطق که سایر شرکت ها مثل آمازون و مایکروسافت نیز در این حوزه فعالیت دارند، باعث نمی شود این موضوع برای گوگل خطرناک نباشد.»

هنگامی که از گوگل خواسته شد بیانیه ای درباره این نامه داخلی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ارسال کند، این کمپانی نوشت:

بخش مهمی از فرهنگ ما، کارمندانی هستند که به صورت فعالانه در کارهای ما مشارکت می کنند. می دانیم که سوالات زیادی درباره چگونگی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - استفاده از تکنولوژی های جدید وجود دارد؛ بنابراین این مکالمات -چه با کارمندان و چه با متخصصین خارجی- بسیار مهم و سودمند هستند.

Maven یکی از پروژه های وزارت دفاع است - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و گوگل روی بخشی از آن کار می کند؛ این پروژه برای اهداف غیر-تهاجمی تدارک دیده شده از و نرم افزار تشخیص شی متن بازی استفاده می کند که در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دسترس هر یک از مشتریان گوگل کلاد قرار دارد. مدل های این نرم افزار، براساس دیتای دسته بندی نشده است. این تکنولوژی برای علامت گذاری تصاویر استفاده می شود تا مورد بازبینی انسان ها قرار بگیرد و طراحی شده تا جان مردم را نجات داده یا کار آنها را تسهیل کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone