🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28182.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

کشف آسیب پذیری خطرناک در گوشی‌های شیائومی

اگر از کاربران گوشی های شیائومی هستید بهتر است هرچه سریعتر استفاده از مرورگر پیش فرض MI browser  یا  Mint browser را متوقف کنید چرا که این دو اپلیکیشن در معرض آسیب پذیری های حیاتی قرار دارند. البته ...

اگر از کاربران گوشی های شیائومی هستید بهتر است هرچه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مازندران استان مازندران - سریعتر استفاده از مرورگر پیش فرض MI browser  یا  Mint browser را متوقف کنید چرا که این دو اپلیکیشن در معرض آسیب پذیری های حیاتی قرار دارند. البته این - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مازندران استان مازندران - خطر - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مازندران استان مازندران - به کاربران گوشی های سری Mi - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مازندران استان مازندران - و Redmi محدود نمی شود چون کمپانی چینی آنها را برای دیگران هم در گوگل پلی منتشر کرده - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مازندران استان مازندران - است.

این آسیب پذیری امکان سرقت نام کاربری، رمز عبور، شماره حساب و غیره را ممکن می‌کند

آسیب پذیری مذکور که با کد CVE-2019-10875 شناخته می شود، نخستین بار توسط محققی امنیتی به نام «عارف خان» کشف شد. این باگ که از نقص منطقی در رابط مرورگر ناشی شده به وب سایت های مخرب اجازه کنترل و جعل URL نمایش داده شده در نوار آدرس را می دهد.

از آنجا که نوار آدرس یک مرورگر ضروری ترین مولفه امنیتی است که اکثر کاربران هم به آن اعتماد دارند، مهاجم می تواند - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مازندران استان مازندران - با استفاده از این نقص امنیتی به سادگی کاربران را فریب داده و آنها را متقاعد کند در حال بازدید یک سایت ایمن - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مازندران استان مازندران - هستند؛ در حالی که به یک سایت مخرب یا فیشینگ کشیده شده اند تا نام کاربری، رمزعبور، شماره حساب بانکی و دیگر اطلاعاتش به سرقت برود.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مازندران استان مازندران
نمایش محتوای بی ارتباط به آدرس در مرورگر شیائومی

حملات فیشینگ امروزه از پیچیده ترین روش های کلاهبرداری به شمار رفته و شناسایی آنها چندان کار ساده ای نیست با این حال - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مازندران استان مازندران - آسیب پذیری جعل URL این مشکل را به سطح جدیدی رسانده و به آسانی امکان عبور از شاخص های امنیتی پایه نظیر URL و SSL را فراهم می سازد که بسیاری از کاربران به آن متکی هستند.

پس از انتشار - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مازندران استان مازندران - این خبر سایت Hacker News هم به صورت مجزا این آسیب را پذیری را بررسی کرده و بر اساس آن حتی جدیدترین نسخه از مرورگرهای MI Browser (نسخه ۱۰.۵.۶) - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مازندران استان مازندران - و Mint Browser (نسخه ۱.۵.۳) نیز حاوی این آسیب پذیری هستند.

جالب اینجاست که شیائومی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مازندران استان مازندران - علی رغم اطلاع از این مشکل تلاشی برای رفع آن نکرده است. از طرف دیگر ظاهرا تنها نسخه های بین المللی این مرورگرها در معرض جعل URL هستند اما نسخه چینی از آن در امان مانده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone