🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28176.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

شهر‌های روی آب ؛ طعم خوش رویا یا واقعیتی دست یافتنی؟

چه بخواهیم چه نخواهیم، متخصصان پیش بینی کرده‌اند که عوامل متعددی نظیر گرمایش جهانی و آب شدن یخ‌های قطبی به بالا رفتن سطح آب دریا منتهی خواهد شد. به همین دلیل کمتر از صد سال ...

چه بخواهیم چه نخواهیم، متخصصان پیش بینی کرده‌اند که عوامل متعددی نظیر گرمایش جهانی و آب شدن یخ‌های قطبی به بالا رفتن - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سطح آب دریا منتهی خواهد شد. به همین دلیل کمتر از صد سال آینده، بسیاری از نقاط حهان زیر آب فرو خواهند رفت. در این میان شرکتی به نام Oceanix، طرح مفهومی جدیدی از شهر‌های روی آب منتشر کرده و مدعی شده می تواند چنین شهر‌هایی را با صرف کمترین هزینه ممکن بسازد.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان

در همین ماه در کنفرانس - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سازمان ملل، از طرح مفهومی شهر‌های روی آب رونمایی شد که چنین شهر‌هایی را از رویا تا حدودی به واقعیت نزدیکتر نمود. بر اساس طرح مفهومی مذکور، شهر‌های روی آب با استفاده از تکنولوژی هوشمندسازی، سیستم بازیافت کارآمد و - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نقشه راهسازی دقیق قرار است تنها راه نجات بشریت در صورت رخ دادن - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بدترین اتفاق ممکن باشند.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان

ایده اصلی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این است که جزیره‌های شناور شش ضلعی ساخته شوند و در محیطی به اندازه ۳ زمین فوتبال کنار هم قرار گیرند تا ۳۰۰ نفر بتوانند در - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آنها زندگی کنند. هر کدام از این جزیره‌ها به منظور خاصی طراحی خواهند شد و وظیفه خاصی بر عهده خواهند داشت. این جزیره‌ها در کنار هم یک شهر روی آب را تشکیل خواهند داد که به طور کلی ۱۰ - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هزار نفر می‌توانند در آن سکنی گزینند.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان

این طرح مفهومی توسط مارک - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کالین چن وزیر گردشگری اسبق پلی‌نزی فرانسه ثبت شده چرا که این منطقه، جزو اولین مناطقی است که در صورت بالا آمدن سطح  دریا زیر آب خواهد رفت.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان

این - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کارآفرین سال گذشته، شرکتی به نام Oceanix را پایه‌گذاری کرده تا به بررسی، طرح ریزی، طراحی و توسعه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - زیرساخت‌های شهری بپرازد و بتواند بشر را در آینده‌ای نزدیک نجات دهد.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان

تفاوت اصلی طرح مفهومی جدید با ایده‌های قبلی این است که اگر Oceanix بتواند یک جزیره از سلسله جزایر متصل به هم را بسازد، - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از لحاظ تئوری می‌تواند چندین مورد مشابه را به مرحله تولید برساند و شهر روی آب خود را به مرحله اجرایی نزدیک کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone