🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28179.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

مرکز افتا طرح امن‌سازی زیرساخت‌های حیاتی در برابر حملات سایبری را ابلاغ کرد

مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری، طرح امن‌سازی زیرساخت‌های حیاتی در برابر حملات سایبری را تدوین و برای اجرا به تمامی دستگاه‌های اجرایی دارای زیرساخت حیاتی کشور ابلاغ کرد. به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت ...

مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری، طرح امن‌سازی زیرساخت‌های حیاتی در برابر حملات سایبری را تدوین و برای اجرا به تمامی دستگاه‌های اجرایی دارای زیرساخت حیاتی کشور ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری، این طرح با هدف ارتقاء امنیت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران - فضای تولید و تبادل اطلاعات هر سازمان و جلوگیری از بروز اختلال در سرویس‌های حیاتی آنها،  از امروز - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران - به تمامی دستگاه‌های زیرساختی کشور ابلاغ شده است.

به گفته «رضا جواهری» رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری این طرح با بازنگری همه جانبه در نسخه ابلاغی اسفند ۱۳۹۲ با بیش - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران - از ۱۸ ماه کار مداوم، بررسی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران - آسیب‌ها و توانمندی‌های سایبری و ارزیابی ظرفیت امنیت سایبری، تدوین - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران - و ابلاغ شده است:

«نسخه جدید طرح امن‌سازی زیرساخت‌های حیاتی در قبال حملات سایبری شامل الزامات - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران - امنیتی اولویت دار، نقشه راه اجرا و مدل ارزیابی بلوغ امنیتی است. هدف از الزامات طرح امن سازی، جهت‌دهی راهبردی به فعالیت‌های ملی در حوزه‌ امنیت سایبری زیرساخت‌ها و ارائه‌ یک نقشه راه برای توسعه‌ همزمان امنیت سایبری در بخش‌های مختلف کشور است.»

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران

رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری باور دارد که مدیریت مخاطرات در این طرح، فرآیندی مستمر است که در آن تهدیدات و آسیب پذیری‌های موجود در یک سازمان شناسایی و ارزیابی می ‌شوند تا با انجام اقدامات امن سازی، مخاطرات احتمالی سایبری مدیریت شوند. جواهری این طرح را با طرح امن سازی اسفند ۱۳۹۲ مقایسه می‌‌کند و می‌گوید که در طرح جدید - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران - به مدل بلوغ امن سازی توجه خاصی شده و برای اندازه گیری پیشرفت امن سازی، سطوح چهارگانه شاخص بلوغ در نظرگرفته شده است تا سازمان‌های دارای زیرساخت حیاتی بتوانند با سنجش سطح بلوغ امنیتی حوزه‌ی خود برای ارتقاء آن تلاش کنند.

رئیس مرکز - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران - مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری، باور دارد که اطلاعات موجود در هر دستگاه زیرساختی جزئی از ‌دارایی‌ها و سرمایه‌های - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران - ارزشمند کشور است و اجرای دقیق همین طرح می‌تواند امنیت لازم را برای تولید و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر تنکابن استان مازندران - تبادل اطلاعات به‌وجود آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone