🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28181.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

تلاش ناسا برای تولید تار عنکبوت ابریشمی در فضا

با پیشرفت پروژه‌های فضایی و تلاش بشر برای سفر و ماجراجویی در آن، آژانس‌های فضایی به دنبال روش‌ها و تکنولوژی‌های جدیدی هستند تا بتوانند بازیافت و تولید مواد مورد نیاز در فضا را آسان کنند. ...

با پیشرفت پروژه‌های فضایی و تلاش بشر برای سفر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابلسر استان مازندران - و ماجراجویی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابلسر استان مازندران - در آن، آژانس‌های فضایی به دنبال روش‌ها - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابلسر استان مازندران - و تکنولوژی‌های جدیدی هستند تا بتوانند بازیافت و تولید مواد مورد نیاز در فضا را آسان کنند. حال گزارش شده که ناسا سعی دارد یک کارخانه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابلسر استان مازندران - تولید باکتری در ایستگاه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابلسر استان مازندران - های فضایی به راه بیاندازد و به توسعه تار عنکبوت ابریشمی در مقیاس بالا برای ماموریت‌های طولانی بپردازد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابلسر استان مازندران

گزارش شده ناسا روی پروژه‌ی تحقیقاتی جالبی سرمایه گذاری کرده تا تکنیک متفاوتی در این زمینه توسعه دهد. این پروژه توسط تیم تحقیقاتی دانشگاه واشنگتن در سن لوئیز صورت پذیرفته و طی آن راه جدیدی برای مهندسی باکتری پیدا شده است.

با کمک کارخانه باکتری یاد شده، متخصصین می‌توانند تار عنکبوت ابریشمی و پروتئین خاصی در فضا توسعه دهند و از آنها در ماموریت‌های فضایی طولانی بهره ببرند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابلسر استان مازندران

تار عنکبوت از فولاد سختر است اما هنوز راهی برای تولید انبوه آن پیدا نشده

تار عنکبوت ابریشمی که به آن ابریشم عنکبوت نیز گفته می‌شود، یکی از چند ماده پروتئینی است که از لحاظ مقاومت و دوام، جزو بهترین مواد اولیه طبیعی به شمار می‌رود. برای مثال ابریشم عنکبوت از فولاد با وزنی مشابه، سخت‌تر و قوی‌تر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابلسر استان مازندران - است اما مشکل اینجاست که انسان هنوز نتوانسته راهی برای تولید انبوه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابلسر استان مازندران - پیدا کند و به همین دلیل از آن استفاده زیادی نمی‌شود.

حال به نظر می‌رسد تیم تحقیقاتی دانشگاه واشنگتن با سرمایه گذاری - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابلسر استان مازندران - ناسا موفق شده به روش مطلوبی برای تولید انبوه ابریشم عنکبوت دست پیدا کند. اگر این روش کارآمد باشد، متخصصین می‌توانند از این ماده سخت، برای تولید نخ بخیه مخصوص جراحی و حتی پارچه ضد گلوله استفاده کنند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابلسر استان مازندران

محققان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابلسر استان مازندران - برای تولید انبوه تار عنکبوت دست به کار جالبی زدند و DNA عنکبوت را به ارگانیسم‌های - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابلسر استان مازندران - میزبان جایگزین نظیر باکتری و مخمر اضافه کرده‌اند. البته هنوز با این روش، - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابلسر استان مازندران - ماده ای که بتواند - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابلسر استان مازندران - با کیفیت تار عنکبوت ابریشمی برابری کند، تولید نشده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابلسر استان مازندران - است.

با این وجود ماده‌ی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابلسر استان مازندران - تولید - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابلسر استان مازندران - شده توسط تیم تحقیقاتی، بسیار به تار عنکبوت شباهت دارد - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابلسر استان مازندران - و استحکام، سختی و انعطاف پذیری قابل توجهی از خود - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابلسر استان مازندران - نشان می‌دهد. محققان تا به حال موفق شده اند با - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابلسر استان مازندران - استفاده از هر لیتر باکتری، ۲ گرم تار عنکبوت تولید کنند و به نظر می‌رسد در آینده‌ی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابلسر استان مازندران - نزدیک تولید انبوده تار عنکبوت امکان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر بابلسر استان مازندران - پذیر گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone