🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28175.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

محققان چوب شفاف با قابلیت‌های منحصر به فرد ساختند

محققان به تازگی موفق شده‌اند که چوب شفاف با قابلیت جذب و پخش گرما توسعه‌ داده‌اند که می‌تواند انقلابی در پروسه ساخت خانه‌های مسکونی ایجاد کند. [digivideo] [/digivideo] سه سال پیش تیم تحقیقاتی موسسه سلطنتی ...

سه سال پیش تیم تحقیقاتی موسسه سلطنتی فناوری KTH استکهلم سوئد، موفق - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شدند که نوع به خصوصی از چوب شفاف تولید کنند. این تیم، ترکیبی از دیواره سلولی چوب درخت بالسا که نور را به خود جذب می‌کرد را حذف کردند. پس از آن  اکلریلیک را به این چوب اضافه نمودند تا آن را شفاف کنند. نتیجه چوب شفافی شد که می‌توانست بار سنگینی را تحمل کند و گزینه مناسبی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - برای ساخت و ساز به حساب می‌آمد.

حال همین تیم تحقیقاتی سعی کرده تا عملکرد چوب‌ شفاف را - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بهبود بخشد و قابلیت جذب و پخش گرما را به آن اضافه کند. بدین ترتیب اگر از این متریال در ساخت خانه‌ها استفاده شود، مصرف انرژی کاهش می‌یابد و در صرف هزینه زیادی صرفه جویی می‌شود.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

به همین منظور، تیم تحقیقاتی یاد - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شده سعی کرده تا پلی‌اتیلن گلیکول یا PEG را به آن اضافه کند. این ماده که در دمای ۲۸ درجه ذوب می‌شود، می‌تواند گرما در همین پروسه جذب کند. با اضافه کردن این ماده به چوب، تیم تحقیقاتی موفق شده تا بهره وری انرژی این چوب‌های شفاف را ارتقا دهد.

بدین ترتیب اگر خانه‌ای با این چوب‌های شفاف جدید ساخته شود، قادر خواهد بود در یک روز آفتابی، گرما را به خود جذب کند و داخل خانه را هم خنک نگه دارد اما در شب این گرما به داخل خانه باز می‌گردد و دمای محیط خانه همواره ثابت می‌ماند.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر تربت حیدریه استان خراسان

علاوه بر این باید گفت که چوب شفاف از هر لحاظ، به - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مصالح دیگری ساختمانی اولویت دارد. به باور کارشناسان، این چوب عملکرد مکانیکی عالی و  حجم کمتری نسبت به دیگر مصالح دارد. علاوه بر این چوب های شفاف از شیشه‌ها، عایق‌های گرمایی بهتری هستند و در خانه‌هایی که در ساختشان از این مصالح استفاده شود، نورگیرتر و روشن تر خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone