🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28183.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

جاویدنیا: فضای مجازی جامعه را به سمت شفافیت ‌می‌برد

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی و دبیر کمیته فیلترینگ باور دارد فضای مجازی جامعه را به سمت شفافیت می‌برد و تاکید کرده که بسیاری از مشکلات توسط فضای مجازی و پلتفرم‌های فعال ...

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی و دبیر کمیته فیلترینگ باور دارد فضای مجازی جامعه را به سمت شفافیت می‌برد و تاکید کرده که بسیاری از مشکلات توسط فضای مجازی و پلتفرم‌های فعال در آن حل می‌شوند.

«جواد جاویدنیا» در گفتگو با ایرنا با اشاره به مساله فروش چادرهای هلال احمر در سایت دیوار و برخی سایت‌های مشابه گفته که این قبیل مشکلات حالا قابل پیگیری هستند و امروز طرح آن در فضای مجازی باعث ایجاد شفافیت و مانع سوء استفاده سودجویان می شود.

به گفته جاوید نیا علاوه بر سایت دیوار موارد متعددی دیگری وجود دارد که آگهی چادرهای هلال احمر را منتشر کرده بودند که سریع این آگهی ها را حذف کردند چون با توجه به اطلاعیه هلال احمر، خرید و فروش این چادرها غیرقانونی است و افرادی از این موقعیت سوء استفاده کرده اند.

معاون دادستان کشور همچنین خواستار ایجاد ساز و کاری برای بازگرداندن برخی اموال مازاد یا - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - رفع نیاز شده توزیع شده میان سیل زدگان شد:

«در زلزله بم نیز چنین مشکلاتی وجود داشت ولی در این اندازه رسانه ای نشد. چنین مواردی در گذشته نیز ممکن است وجود داشته باشد ولی در فضای مجازی مطرح نشد تا مسئولان به آن توجه کنند. زمانی که چنین مسائلی در فضای مجازی مطرح می شود مسئولان مجبور به عکس العمل در مقابل آن می شوند و این امر موجب شفافیت و منابع سوء - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - استفاده می شود.»

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان

پیش از این مسئولین سایت دیوار در مصاحبه با دیجیاتو از آمادگی کامل این مجموعه برای همکاری با مراجع قانونی و نهادهای رسمی خبر داده بود. به گفته مدیران این سایت، اطلاعات آگهی‌ دهنده‌ها در - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دیتاسنتر دیوار محفوظ باقی مانده تا نهادها و سازمان‌ها در صورت داشتن مجوزهای قانونی از دادستانی بتوانند به این اطلاعات دست پیدا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone