🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28184.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

بسته‌ VIP چیلیوری با تخفیف‌ ویژه برای کاربران پرمصرف

چیلیوری با ارائه بسته‌های VIP در ابتدای سال خبر خوشی به کاربران پرمصرف داد. در بسته‌های تخفیف VIP کاربران با پرداخت ۱۹ هزار تومان می‌توانند تا ۹۰ هزار تومان از ۱۰ سفارش خود تخفیف بگیرند. البته قیمت ...

چیلیوری با ارائه بسته‌های VIP در ابتدای سال خبر خوشی به کاربران پرمصرف داد. - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر محمودآباد استان مازندران - در بسته‌های تخفیف VIP کاربران با پرداخت ۱۹ هزار تومان می‌توانند تا ۹۰ هزار تومان از ۱۰ سفارش خود تخفیف بگیرند. - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر محمودآباد استان مازندران - البته قیمت خرید این بسته برای اولین بار ۵۰ درصد تخفیف دارد.

برای کارمندان یا آن دسته - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر محمودآباد استان مازندران - از افراد - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر محمودآباد استان مازندران - که مجبور هستند در طول هفته چند وعده غذایی را از بیرون خانه تهیه کنند، سفارش غذا از اپلیکیشن‌های سفارش آنلاین مانند چیلیوری بسیار متداول است. البته در این - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر محمودآباد استان مازندران - میان داشتن کد تخفیف هم اهمیت زیادی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر محمودآباد استان مازندران - دارد مخصوصا حالا که قیمت مواد غذایی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر محمودآباد استان مازندران - با افزایش همراه بوده است. چیلیوری برای مناسبت‌های مختلف یا در - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر محمودآباد استان مازندران - طرح‌های مختلف کدهای تخفیف به کاربران خود ارائه می‌کرد اما حالا بسته‌ای در نظر - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر محمودآباد استان مازندران - گرفته که مشتریان این اپلیکشین می‌توانند با خرید آن از تخفیف تا - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر محمودآباد استان مازندران - ۹۰ هزار تومان استفاده کنند.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر محمودآباد استان مازندران

هزینه خرید بسته ۱۹ هزار تومان است و برای ۱۰ سفارش در یک ماه اعتبار دارد. این بسته شامل ۲۰ درصد تخفیف تا سقف ۳۰ هزار تومان سفارش و ارسال رایگان هر سفارش تا سقف ۳ هزار تومان است. بنابراین کاربران VIP  چیلیوری تا سقف ۹۰ هزار تومان تخفیف خواهند گرفت. ضمن آنکه چیلیوری پشتیبانی ویژه‌ای برای کاربران VIP خود در نظر گرفته است به این - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر محمودآباد استان مازندران - صورت که اگر مشکلی برای کاربر به وجود بیاید و با پشتیبانی تماس بگیرد در صف انتظار - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر محمودآباد استان مازندران - معطل نخواهد شد.

اگر تصمیم دارید که از کاربران VIP چیلیوری باشید می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کرده و بسته - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر محمودآباد استان مازندران - را برای اولین بار با کد تخفیف ۵۰ درصدی FIRSTPACKAGE خریداری کنید.

نکته مهمی که باید در خرید این بسته‌ به آن توجه کنید این است که بسته برای یک ماه اعتبار خواهد داشت و از زمان خرید بسته - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر محمودآباد استان مازندران - فعال خواهد شد. پس حتما زمان خرید و - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر محمودآباد استان مازندران - انقضا بسته تخفیف VIP خود را به یاد - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر محمودآباد استان مازندران - داشته باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone