🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41110.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

آیا کمپانی های بزرگ تعمیرپذیری موبایل های هوشمند را عمدا کاهش داده اند؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که علی رغم مراجعه به مراکز مختلف برای تعمیر موبایل هوشمندتان، نتیجه لازم را نگرفته باشید. دلیل این امر علاوه بر چیپست ها و مدارهای پیچیده این دستگاه ...

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که علی رغم مراجعه به مراکز مختلف برای تعمیر موبایل هوشمندتان، نتیجه لازم را نگرفته باشید. دلیل این امر علاوه بر چیپست ها و مدارهای پیچیده این دستگاه ها، ممکن است به تمایل کمپانی های تولید کننده به کاهش عمدی تعمیرپذیری آنها برگردد.

برای - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مثال اخیرا کمپانی «اسنشال» که توسط «اندی رابین»، خالق اندروید تاسیس شده اسمارت فونی را به بازار عرضه کرده که از 10 امتیاز ممکن برای تعمیرپذیری نمره 1 را دریافت کرده و عملا قابل تعمیر نیست.تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربیگلکسی نوت 8 نیز  تنها 4 امتیاز را کسب کرده و برای هر نوع تعمیر، باید پنل شیشه‌ای پشت را که با مقدار زیادی چسب به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شاسی چسبانده شده از روی موبایل جدا کنید.

از طرف دیگر اپل با استفاده از پیچ های مخصوص امکان بازکردن آیفون را کاهش داده و خود برای باز کردن این موبایل ها و استفاده حداکثری از قطعات داخلی آنها یک ربات مجهز به 29 بازوی مکانیکی را توسعه داده است.

از نظر برخی از فعالان صنعت موبایل اگر قوانین لازم برای حمایت از حقوق مصرف کننده وضع نشود ممکن است شرکت هایی از قبیل اپل و سامسونگ محصولاتی را تولید کنند که تنها توسط ربات ها قابل بازشدن یا تعمیر باشند.تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربیدر این میان یکی از دستگاه های اندرویدی جدید که امکان باز کردن آن بدون استفاده از حرارت وجود دارد، پیکسل - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اکس ال 2 است که توسط الجی تولید شده است. کمپانی سازنده در تولید این موبایل از قطعات ماژولار استفاده کرده که فرایند تعمیر را تا حدودی ساده می کند. با این حال امتیاز تعمیر این اسمارت فون هم نسبت به نسخه قبلی آن 1 نمره کمتر شده و به 6 از 10 رسیده است.

امروزه موبایل ها بیشتر آلیاژی نفوذناپذیر از شیشه و فلز به نظر می رسند که دسترسی به قطعات داخلی آنها تقریبا ناممکن است. حتی تعداد موبایل هایی که امکان تعویض باتری دارند نیز روز به روز کمتر شده است.

دلیل کنار گذاشتن این قابلیت در موبایل های هوشمند مشخص نیست چون فناوری باتری پیشرفت خاصی نداشته که نیازمند ثابت شدن آن باشد. با این حال بیشتر کمپانی ها کاهش ضخامت اسمارت فون ها و مقاوم ساختن آن ها در برابر آب را بهانه این کار کرده اند.تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

اولین شرکت هایی که تلفن های همراه مقاوم در برابر آب را تولید کردند سونی و سامسونگ بودند و دریافت بازخوردهای مثبت از طرف کاربران باعث - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شد کمپانی های دیگر نیز - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - این راه در پیش بگیرند. با این وجود این شرکت ها زحمت پیاده سازی روش هایی مانند ایزوله سازی و واشر بندی را به خود نداده و با استفاده از چسب پنل های جلو و عقب را در برابر آب نفوذ ناپذیر می کنند.

طبیعتا این چسب ها باز کردن موبایل - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - برای تعمیر یا تعویض قطعات را بسیار دشوار می سازند. در چنین شرایطی تعمیرکاران - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - چاره دیگری جز استفاده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - حرارت بالا ندارند. این چسب ها پس از باز شدن پنل کارایی خود را از دست می دهند و در نتیجه مقاومت موبایل - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در برابر آب تا - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - حد زیادی از بین خواهد رفت.

«کایل وینس» مدیرعامل «iFixit» که در زمینه آزمایش تعمیرپذیری موبایل ها تخصص دارد، در این باره می گوید:

غول های صنعتی بدون توجه به دوام موبایل ها بر سر کاهش ضخامت محصولاتشان با هم رقابت می کنند. تولید موبایلی باریک، مدرن و مقاوم در برابر آب که به سادگی قابل تعمیر باشد چندان کار سختی نیست اما تولیدکنندگان تمایل چندانی به اینکار ندارند.

کاهش دوام محصولات

اغلب کارشناسان عقیده دارند که کمپانی های تولیدکننده موبایل تنها به طراحی محصولاتشان اهمیت داده و ماندگاری آنها را مدنظر قرار نمی دهند.

برای مثال چرخه عمر باتری قابل قبول برای این شرکت ها حدود 500 سیکل است، به عبارت دیگر اگر شما هر روز باتری - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - را شارژ کنید گارانتی محصول تقریبا - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بعد از 16 ماه از بین می رود.تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربیاین در حالی است که موبایل های امروزی قابلیت تعویض باتری را ندارند - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و برای اینکار باید به یک - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تعمیرکار مراجعه کرده، هزینه اضافه ای پرداخت کرده و بیخیال مقاوم بودن موبایل در برابر آب شوید. از طرف دیگر در بسیاری از کشورها از جمله ایران باز شدن موبایل به معنای کاهش ارزش آن در بازار است. بنابرین اکثر افراد ترجیح می دهند این هزینه ها را صرف خرید تلفن همراهی جدید کنند.

به نظر می رسد که کاهش عمر لوازم مختلف به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - صنعت موبایل محدود نمی شود. نتایج تحقیقات یک موسسه آمریکایی درباره ماندگاری لوازم مختلف نشان می دهد که میانگین دوام یخچال های امروزی 13 سال است. این در حالی است که در خانه بسیاری از پدر و مادرهای ما یخچال - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هایی وجود دارند که پس از گذشت 30 سال کماکان وظایف خود را به خوبی انجام می دهند.

تولید مدل های جدیدتر

حدود یک قرن پیش نخستین بار کمپانی جنرال موتورز تلاش کرد که با ایجاد تغییرات سالیانه در طراحی خودروها، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خریداران را مجاب به خرید خودروهای جدید کند. این در حالی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بود که فناوری خودرو نسبت به سال های پیشین تفاوت چندانی نداشته و تنها ارمغان جنرال موتورز تغییرات جزئی در ظاهر خودرو و عرضه آن با عنوانی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مثل «مدل سال» بود.

از آن زمان تولیدکنندگان تصمیم گرفتند به جای تلاش برای نوآوری و پیدا کردن بازارهای جدید راهی ساده تر را در پیش گرفته و عمر محصولات خود را کاهش دهند. بدین منظور سه کمپانی «اوسرام»، «جنرال الکتریک» و «اسوشیتد الکتریکال ایندستریز» با تشکیل کارتلی به نام «کارتل فیبس» (Phoebus Cartel)  عمر لامپ های خود را به صورت عمدی از 2500 ساعت به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - 1000 ساعت کاهش داده و مفهوم نامبارک «کهنگی عمدی» را به وجود آوردند.

امروزه نیز بسیاری از - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کارشناسان عقیده دارند که تولیدکننده های موبایل با کاهش تعمیرپذیری محصولات خود، به دنبال پیاده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سازی کهنگی عمدی هستند.تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربیبرای مثال اپل در سال 2011 با جایگزینی پیچ معمولی با پیچ پنج سوی امنیتی در آیفون 4 باز کردن و تعمیر آن را دشوارتر کرد. این پیچ ها قبل از آن در هیچ وسیله دیگری به کار نرفته بودند و به همین خاطر باز کردن آنها نیاز به یک آچار جدید داشت.

عدم کارایی و قیمت بالاتر پیچ پنج سو باعث شد که صنایع دیگر چندان از آن استفاده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نکنند، بنابرین اپل به جز دشوار کردن فرایند تعمیر چه هدف دیگری را داشته است؟ این کمپانی نه تنها هرگز مرکزی را - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - برای تعمیر مدل های مختلف آیفون تاسیس نکرده بلکه از انتشار راهنمای تعمیر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آنها نیز خودداری کرده است. علاوه براین از - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - چندماه قبل هزینه گارانتی و تعمیر آیفون را - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نیز افزایش داده است.تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربیاین مساله تنها به اپل محدود نشده و هواوی نیز با درنظر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - گرفتن مزایای این روش برای کمپانی و با نادیده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - گرفتن حقوق مصرف کنندگان در موبایل های P9 و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - P10 - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از پیچ پنج سو استفاده کرده است.

نینتندو و سونی هم مدت هاست در کنسول های خود به ترتیب از پیچ های سه سو و پیچ های «تورکس» امنیتی استفاده کرده اند که به جز دشوار کردن فرایند تعمیر مزیت دیگری به همراه نیاورده اند.

به گفته «پاول یلیاس» مدیر یکی از تعمیرگاه های بزرگ زنجیره ای در استرالیا، 80 درصد موارد تعمیر موبایل به نمایشگر یا موارد شامل آن مربوط - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - می شود، او معتقد است که:

کاربران ممکن است با موبایلی که سوکت 3.5 میلیمتری یا ویبره آن - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از کار افتاده سر کنند اما یک صفحه نمایش خورد شده برایشان قابل تحمل نیست. بسیاری از کاربران وقتی می بینند قیمت تعمیر یک موبایل با خرید مدل جدید تفاوت زیادی ندارد،  پول خود را صرف تعمیر مدل قبلی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نمی کنند. افرادی هم که - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تعمیر تلفن همراه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اصرار دارند اغلب به داده های موجود در آن نیاز دارند.

جنبش حق تعمیر

یکی از اقدامات کاربران برای مبارزه با کاهش عمدی ماندگاری و تعمیرپذیری محصولات راه اندازی جنبشی به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نام «حق تعمیر» است. این جنبش توانسته است نظر نمایندگان 12 ایلات مختلف آمریکا از جمله نیویورک و مینه سوتا را برای تصویب قوانینی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به منظور مقابله با چنین اقداماتی جلب - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کند.تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربیتمرکز اصلی جنبش حق تعمیر در آمریکا بر روی تجهیزات کشاورزی از قبیل تراکتور است که امروزه وابستگی زیادی به نرم افزارهای کامپیوتری پیدا کرده اند. از آنجایی که اغلب کشاورزان از این نرم افزارها سر در نمی آورند ناچار به تماس با مراکز خدماتی پرهزینه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شرکت های تولید کننده هستند.

اتحادیه اروپا نیز اخیرا - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - قوانین گستردهای را تصویب - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کرده که شرکت ها را ملزم به افزایش قابلیت تعمیر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پذیری محصولات و سازگاری آنها با محیط زیست کرده است.

گفتنی است در آمریکا - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - قوانین بر ارائه اطلاعات، قطعات و تعمیر پذیری متمرکز بوده و طراحی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خاصی را بر سازنده تحمیل نمی کنند اما مقامات اروپایی بر خلاف آمریکا به دنبال ممنوع کردن امکان استفاده از چسب در موبایل ها هستند.

مردم چه می خواهند؟

نتایج تحقیقی که سال 2014 در اروپا انجام شده نشان می دهد که 77 درصد افراد ترجیح می دهند به جای خرید - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مدل های جدید، وسایل قدیمی خود را تعمیر کنند، با این حال بیشتر آنها با - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - توجه به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هزینه بالای تعمیرات ناچارند ابزارهای معیوب خود را با مدل های جدید جایگزین کنند.تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربیوینس در پاسخ به سوالی درمورد بهترین اقدام ممکن برای افزایش تعمیرپذیری - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - موبایل ها می گوید:

ارائه راهنمای تعمیر عمومی، استفاده از - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پیچ های استاندارد، به حداقل - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - رساندن چسب، طراحی قطعات ماژولار و باتری - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - های قابل - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تعویض حداقل کاری است که تولید کننده ها باید در این زمینه انجام دهند.

رقابت نابرابر

اگرچه قوانینی در زمینه فراهم کردن قطعات و افزایش تعمیرپذیری تصویب شده اند اما مطمئنا کمپانی های بزرگ به راحتی تسلیم نشده و تمام تلاش خود را برای ادامه روند فعلی به کار خواهند بست.

کمپانی هایی از قبیل اپل، ورایزن، تویوتا و کاترپیلار بیش از 366 هزار دلار را تنها در دوماه برای مبارزه با تصویب قوانین مرتبط به حق تعمیر هزینه کرده اند.

این در حالی است که تنها سازمان دفاع از حقوق مصرف کننده ها در این زمینه که «Digital Right to Repair Coalitio» نام دارد در مدت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مشابه تنها 5 هزار دلار - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - را صرف لابی گری کرده است.

متاسفانه اکثر کمپانی قدرتمند سود خود را در تولید کالاهای بی دوام و با تعمیرپذیری پایین می بینند. این روند علاوه بر تحمیل هزینه های گزاف بر خریداران باعث آسیب رساندن به محیط زیست نیز می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone