🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18051.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

هرآنچه از رویداد معرفی پیکسل ۵ گوگل انتظار داریم

گوگل چهارشنبه شب مراسم پاییزی خود به نام «Launch Night In» را به صورت مجازی برگزار می‌کند که در آن شاهد رونمایی از محصولات جدید این کمپانی مانند گوشی پیکسل ۵ خواهیم بود. در هفته‌های ...

گوگل چهارشنبه شب مراسم پاییزی خود به نام «Launch Night In» را به صورت مجازی برگزار می‌کند که در آن شاهد رونمایی از محصولات جدید این - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - کمپانی مانند گوشی پیکسل ۵ خواهیم بود.

در هفته‌های اخیر شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره محصولات جدید گوگل بوده‌ایم. این غول دنیای فناوری کمتر از دو ماه پیش از گوشی پیکسل 4a رونمایی کرد و از معرفی نسخه 5G این گوشی و همچنین پیکسل ۵ در پاییز خبر داد. پس از مدتی این کمپانی تاریخ رونمایی از این دو گوشی هوشمند را اعلام - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - کرد، اما در مراسم چهارشنبه شب تنها شاهد معرفی این محصولات نخواهیم بود.

در مراسم چهارشنبه این شرکت علاوه بر گوشی‌های هوشمند، از دستگاه‌های دیگری نیز رونمایی خواهد شد. در ادامه به معرفی محصولاتی می‌پردازیم که انتظار داریم گوگل در مراسم خود از آن‌ها پرده‌برداری کند.

گوگل پیکسل ۵

پیکسل ۵ جدیدترین پرچمدار این کمپانی خواهد بود که البته طبق شایعات به پردازنده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - قدرتمندی مجهز نمی‌شود. بر اساس گزارش‌ها، این گوشی هوشمند از صفحه نمایش ۶.۰ اینچی OLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ بهره می‌برد که رفرش ریت آن به ۹۰ هرتز می‌رسد. گوگل برای محافظت از این پنل از گوریلا گلس ۶ استفاده خواهد کرد. این نمایشگر از HDR پشتیبانی می‌کند.

در حالی که بسیاری از پرچمدارهای بازار از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برند، گوگل این اسکنر را روی پنل - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - پشتی پیکسل ۵ قرار می‌دهد. روی پنل پشتی علاوه بر این سنسور، شاهد استفاده از دوربین اصلی دوگانه نیز خواهیم بود.

سنسور اصلی این دوربین ۱۲.۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7، فوکوس خودکار تشخیص فاز، اندازه پیکسل ۱.۴ میکرومتر و لرزشگیر تصویر اپتیکال و الکترونیکی خواهد بود. دوربین دوم از نوع اولترا واید با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل و زاویه دید ۱۰۷ درجه است. کاربران توسط دوربین اصلی قادر به ضبط ویدیوهای 4K‌ با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه و 1080p با سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه خواهند بود.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس

کاربران گوگل پیکسل ۵ برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0‌ استفاده کنند. از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - سایر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به چیپست اسنپدراگون 765G با مودم X52، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - رم ۸ گیگابایتی، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۰۸۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی اشاره کرد.

این دستگاه که از استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کند، علاوه بر رنگ مشکی، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - با رنگ سبز نعنایی نیز وارد بازار خواهد شد. طبق شایعات این گوشی هوشمند با قیمت ۶۹۹ دلار به فروش می‌رسد و در صورتی که شاهد عرضه نسخه مجهز به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی آن باشیم، احتمالا ۱۰۰ دلار ارزان‌تر خواهد بود.

گوگل پیکسل 4a 5G

گوگل در مراسم چهارشنبه شب از مدل 5G گوشی پیکسل 4a نیز رونمایی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - خواهد کرد که تفاوت آن‌ها تنها مربوط به مودم 5G نمی‌شود. طبق شایعات این گوشی هوشمند به صفحه نمایش ۶.۲ اینچی OLED با رزولوشن - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل مجهز می‌شود که بزرگتر از نمایشگر ۵.۸۱ اینچی نسخه استاندارد است. - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - گوگل مانند پیکسل ۵ برای این دستگاه چیپست اسنپدراگون 765G را درنظر می‌‌گیرد و آن را به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - حافظه داخلی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - مجهز می‌کند.

گوگل پیکسل 4a 5G به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - صورت پیش فرض دارای - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - سیستم عامل اندروید ۱۱ خواهد بود و مانند پیکسل ۵ روی پنل پشتی آن سنسور اثر انگشت و دوربین دوگانه قرار می‌گیرد. این دوربین شامل سنسورهای ۱۲.۲ و ۸ مگاپیکسلی خواهد بود و قابلیت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - ضبط ویدیوهای 4K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کنند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس

گوگل برای این محصول - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - خود یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی درون - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - حفره نمایشگر درنظر می‌گیرد و آن را به یک باتری ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی مجهز می‌کند که ظرفیت بالاتری نسبت به باتری پیکسل 4a دارد. این گوشی هوشمند 5G با قیمت ۴۹۹ دلار وارد بازار می‌‌شود.

اسپیکر هوشمند Nest Audio

گوگل «Nest Audio» جایگزین اسپیکر هوشمند گوگل هوم خواهد شد. این اسپیکر هوشمند جدید از طراحی تمام پارچه‌ای با چهار LED بهره می‌برد. شایعات به عرضه این محصول در رنگ‌های زغالی و گچی و با قیمت ۹۹ دلار اشاره می‌کنند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس

این محصول از طراحی متفاوتی نسبت به گوگل هوم مینی و گوگل هوم اصلی بهره می‌برد و بیشتر شبیه اسپیکر هوشمند - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - هوم مکس این کمپانی است. این محصول باید در بازار با اسپیکر جدید اکو آمازون رقابت کند و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - علاوه بر دستیار صوتی این غول دنیای فناوری با یوتیوب موزیک، اسپاتیفای، Google Image و تقویم آن نیز - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - کار خواهد کرد.

طبق شایعات این محصول از کنترل‌های لمسی، ووفر و تیوتر بهره می‌برد و دارای صدای راه‌اندازی جدیدی خواهد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - بود. انتظار می‌رود - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - این اسپیکر هوشمند با وزن ۱۱۶۵ گرمی خود سنگینتر از گوگل هوم باشد.

کروم کست با گوگل تی‌وی

این بار کروم کست را می‌توان توسط یک ریموت کنترل کرد. این ریموت به یک D-Pad، دکمه گوگل اسیستنت و دکمه‌های مربوط به تماشای یوتیوب و نتفلیکس مجهز می‌شود. - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - علاوه بر این موارد، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - شاهد حضور دکمه‌های دیگری روی این ریموت خواهیم - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - بود که کاربران برای اپ‌های موردعلاقه خود می‌توانند آن‌ها را شخصی‌سازی کنند. برخلاف سایر ریموت‌ها، گوگل دکمه‌های تنظیم صدا را در - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - اطراف قرار می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس

کروم کست به صورت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - مستقیم به پورت HDMI متصل شده و همانند آمازون «Fire Stick» انرژی خود را از قابلیت microUSB تامین می‌کند. درون این گجت چیپ ۴ هسته‌های AMLogic - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - S905X2 به همراه ۲ گیگابایت رم  و ۸ گیگابایت حافظه داخلی قرار می‌گیرد که تنها ۴.۴ گیگابایت آن خالی خواهد بود. - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - انتظار می‌رود این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۰ و قیمت ۴۹ دلار وارد بازار شود.

شایعات به کابل - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - USB-C به USB-A و شارژر درون جعبه این محصول اشاره می‌کنند. گوگل برای ریموت نسخه جدید کروم کست دو باتری AAA درنظر می‌گیرد و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - انتظار می‌رود رابط Google TV بازطراحی شده و از لوگوی جدید برای آن استفاده شود.

روتر وای‌فای

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس

آخرین محصولی که شاید در مراسم چهارشنبه معرفی شود، یک روتر وای‌فای ارزان قیمت است. این روتر احتمالا فاقد دستیار گوگل اسیستنت خواهد بود و با - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کازرون استان فارس - اسم رمز «Breeze» و شماره مدل «GJ2CQ» از راه می‌رسد.

این روتر برای مدت زمان کوتاهی در فروشگاه آنلاین والمارت مشاهده شده بود که از قیمت ۹۹.۹۹ دلاری آن خبر می‌داد، البته هم اکنون این محصول حذف شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone