🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18052.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

DxOMark استراتژی امتیازدهی به دوربین موبایل را تغییر می‌دهد

وب‌سایت «DxOMark» که در حوزه ارزیابی و امتیازدهی به دوربین گوشی‌های هوشمند و دوربین‌های دیجیتالی، نام شناخته شده‌ای دارد، تصمیم گرفته استراتژی‌ امتیازدهی خود را تغییر داده و به روز رسانی کند. نحوه رده‌بندی موبایل‌‌ها ...

وب‌سایت «DxOMark» که در حوزه ارزیابی و امتیازدهی به دوربین گوشی‌های هوشمند و دوربین‌های دیجیتالی، نام شناخته شده‌ای دارد، تصمیم گرفته استراتژی‌ امتیازدهی خود را تغییر داده و به روز رسانی کند.

نحوه رده‌بندی موبایل‌‌ها در DxOMark همیشه بدون جنجال نبوده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر الوند استان زنجان - و برخی صحت آنها - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر الوند استان زنجان - را زیرسوال برده‌اند. باتوجه به اینکه گوشی‌های خبرساز «آیفون 12» و «هواوی میت 40» هنوز معرفی نشده‌اند، باید ببینیم این تغییرات چه تاثیری روی امتیاز دوربین آنها خواهد گذاشتDxOMark در مورد تغییرات پیش رو اعلام کرد:

«در تلاش هستیم تغییرات هیجان انگیزی را در پروتکل تست و ارزیابی دوربین‌ گوشی‌های هوشمند ایجاد کنیم. برخی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر الوند استان زنجان - بررسی‌ها را به تعویق انداخته‌ایم. می‌دانیم مخاطبان، در مورد نحوه امتیازدهی جدید که قرار است از ماه اکتبر اجرایی شود، هیجان زده هستند.»

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر الوند استان زنجان

انتظار می‌رود ماه اکتبر گوشی‌های هوشمند آیفون 12 اپل و هواوی میت 40 رونمایی شوند. «شیائومی می 10 الترا» موفق - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر الوند استان زنجان - شد در آزمون DxOMark امتیاز 130 را از آن خود کند. اگر دستگاه‌های جدید هواوی و اپل نتوانند چنین امتیازی کسب کنند، قطعا هم شرکت‌‌های تولید کننده این گوشی‌ها و هم طرفداران آنها نا امید می‌شوند.

پیشتر نیز DxOMark تغییرات مختلفی را - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر الوند استان زنجان - در آزمون ارزیابی خود اعمال کرده بود و خبرهایی در مورد تصمیم جدیدش در مورد تغییر روال آزمون‌‌ها مطرح شده بود.

گوشی‌های هوشمند هواوی P40‌پرو، آنر 30 پرو، اوپو فایند X2 پرو و شیائومی 10 پرو، پنج دستگاهی هستند که بیشترین امتیاز را از DxOMark دریافت کرده‌اند.

حال باید ببینیم که چه تغییراتی در انتظار آزمون ارزیابی دوربین گوشی‌های هوشمند و دوربین‌های دیجیتالی است و آیا این تغییرات به نفع پرچمداران مطرح بازار تمام خواهد شد یا خیر. این تغییر استراتژی شاید بتواند معادلات رقابتی بازار موبایل - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر الوند استان زنجان - را از نظر کیفیت تصویربرداری دوربین گوشی‌ها تغییر دهد.

باتوجه به اینکه تصویربرداری با دوربین موبایل در شرایط مختلف، یکی از نیازهای مهم کاربران بسیاری در سراسر جهان است، امتیاز DxOMark می‌تواند در تصمیم گیری برای خرید محصولات - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر الوند استان زنجان - نقش به سزایی داشته باشد. به نظر شما این تغییرات به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر الوند استان زنجان - نفع اپل و هواوی تمام می‌شود یا خیر؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone