تعمیرات یخچال باکنشت در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  4. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  5. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20601.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

فاز سوم آزمایش بالینی واکسن کووید-19 در آمریکا آغاز شد

شرکت «Moderna» دوزی جدید از واکسن کرونا را به بیش از ۳۰ هزار نفر تزریق کرد و به این ترتیب سومین فاز از مجموعه آزمایشات بالینی این واکسن آغاز شد؛ ایالات متحده امیدوار است توسعه ...

شرکت «Moderna» دوزی جدید از واکسن کرونا را به بیش از ۳۰ هزار نفر تزریق کرد و به این ترتیب سومین فاز از مجموعه آزمایشات بالینی این واکسن آغاز شد؛ ایالات متحده امیدوار است توسعه واکسن کووید-19 تا اوایل سال آینده میلادی نهایی شود.

این کمپانی پزشکی مستقر در بوستون، ساعاتی پیش رسما اعلام کرد مرحله سوم آزمایش بالینی واکسن ویروس کرونا با وسعتی بزرگ در آمریکا شروع - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر پل سفید استان مازندران - شده که در واقع آخرین فاز پیش از دریافت مجوزهای لازم از رگولاتوری‌های بین‌المللی خواهد بود.

«استفان بنسل» مدیر اجرایی شرکت مدرنا در گفت‌و‌گویی عنوان کرده احتمال اینکه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر پل سفید استان مازندران - واکسن کرونا تاییدیه سازمان غذا و داروی ایالات متحده را دریافت کند ۷۵ درصد خواهد بود. «ما انتظار داریم این آزمایش بالینی نهایی پتانسیل واکسن ما را در مقابله با کووید-19 نمایش دهد، تا بتوانیم پاندمی فعلی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر پل سفید استان مازندران - جهان را شکست دهیم».

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر پل سفید استان مازندران

گفتنی است مدرنا تنها به ۴۲ روز زمان نیاز داشت تا پس از دسترسی به رشته ژنتیکی SARS-CoV-2 که شالوده اصلی ویروس کووید-19 است، واکسنی موثر طراحی کند و وارد فاز عملیاتی شود. طبق نتایج اولیه تمام ۴۵ مورد آزمایش شده آنتی‌بادی‌هایی موثر در بدن خود تشکیل داده‌اند، و نتایج مرحله دوم هم اواخر ماه آینده منتشر خواهد شد.

این شرکت با استفاده از تکنولوژی‌های مبتنی بر mRNA که کد ژنتیک درون یک ویروس فعال در سلول انسان را شناسایی و رونویسی می‌کند، موفق شده‌اند به سیستم ایمنی بدن آموزش دهند چگونه با ویروس مقابله کنند. البته تاکنون هیچ واکسنی مبتنی بر این تکنولوژی مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار نگرفته است.

کمپانی «فایزر» با همکاری شرکت آلمانی «BioNTech» نیز مرحله سوم آزمایش‌های واکسن خود را همین ماه آغاز خواهند کرد، و شرکت‌های «جانسون اند جانسون» و «نواواکس» هم امیدوار هستند - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر پل سفید استان مازندران - پاییز وارد فاز سوم آزمایشگاهی شوند. مرحله سوم آزمایش بالینی واکسن «دانشگاه آکسفورد» در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر پل سفید استان مازندران - بریتانیا، آفریقای جنوبی و برزیل انجام شده و انتظار می‌رود بزودی در ایالت متحده آمریکا هم آغاز شود.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر پل سفید استان مازندران

در مرحله سوم، مدرنا چگونگی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر پل سفید استان مازندران - مقابله واکسن با بیماری کووید-19 را - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر پل سفید استان مازندران - در افرادی که علائمی واضح دارند را مورد آزمایش قرار می‌دهد. - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر پل سفید استان مازندران - آنها حتی تاثیرپذیری آن در زمینه پیشگیری از ابتلای افراد و کسانی که نیاز به بستری در بیمارستان دارند را نیز خواهند سنجید.

این آزمایش در صد نقطه مختلف از سراسر ایالات متحده انجام - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر پل سفید استان مازندران - خواهد شد تا طیف گسترده‌تری از شرایط مراقبتی مختلف را بیازماید. حدودا یک سوم از جمعیت یاد شده سنی بالاتر از ۶۵ سال خواهند - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر پل سفید استان مازندران - داشت تا در واقع عملکرد واکسن در افرادی که سیستم ایمنی ضعیف‌تری دارند و بیشتر در مقابل ویروس آسیب می‌بینند نیز بررسی شود.

«آنتونی فاوسی» مدیر موسسه بیماری‌های واگیردار و آلرژیک ملی آمریکا ضمن اشاره به مثبت بودن - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر پل سفید استان مازندران - نتایج اولیه در زمینه ایمن‌سازی بدن توسط این واکسن، تاکید می‌کند: «استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، ماندن در خانه و قرنطینه کردن افراد مبتلا و از همه مهمتر تعامل با پزشکان باعث می‌شود از سرعت شیوع ویروس کرونا کاسته شود و به همین ترتیب پزشکان ساده‌تر بتوانند پاندمی را کنترل کرده و واکسنی ایمن و موثر بسازند».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گرانناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام بچه ها سایت ***** یخچال باکنشت ARG597K/G/WP شما را با نازلترین قیمت و بالاترین گارانتی پل سفید مازندران روستای شورمست تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر پته مانی نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
شرکت شما آیا اطراف جاده ساحلی پل سفید هم تعمیرات یخچال باکنشت ARG697 داره.
پاسخ: بله در جاده ساحلی شهر پل سفید خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone