🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22607.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

پلتفرم «سیب اپ» افشای برخی اطلاعات کاربران خود را تایید کرد

پلتفرم «سیب اپ» تایید کرد که اطلاعات برخی از کاربرانش نظیر ایمیل و شماره تماس افشا شده است. این پلتفرم با انتشار بیاینه‌ای می‌گوید دلیل نفوذ اطلاعات، پیکربندی اشتباه فایروال بر روی یکی از ابزارهایی ...

پلتفرم «سیب اپ» تایید کرد که اطلاعات برخی از کاربرانش نظیر ایمیل و شماره تماس افشا شده است. این پلتفرم با انتشار بیاینه‌ای می‌گوید دلیل نفوذ اطلاعات، پیکربندی اشتباه فایروال بر روی یکی از ابزارهایی بوده که در سرچ اپلیکیشن‌ها مورد استفاده‌ی کاربران قرار گرفته است.

سیب‌اپ در بیانیه خود تاکید می‌کند که اطلاعات «فقط شامل تعداد - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سوادکوه استان مازندران - محدودی» از ایمیل و شماره همراه است و نفوذ به دیتابیس اصلی سیب - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سوادکوه استان مازندران - اپ صورت نگرفته است: «سایر دیتای کاربران و توسعه‌دهندگان در امنیت کامل است.»

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سوادکوه استان مازندران

سیب اپ با پذیرش این اتفاق و عذرخواهی از کاربران، اعلام می‌کند که اقدامات لازم برای جلوگیری از تکرار این اتفاق را انجام داده است.

ماجرا از آنجا شروع شد که ظهر امروز، یکی از کاربران توییتر اعلام کرد هکری - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سوادکوه استان مازندران - که اطلاعات ۴۲ میلیون کاربر ایرانی تلگرام را بازار سیاه می‌فروشد، مدعی شده که اطلاعات ۵ میلیون - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سوادکوه استان مازندران - کاربر پلتفرم «سیب - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سوادکوه استان مازندران - اپ» را هم در اختیار دارد و این اطلاعات از تاریخ ۲۳ مارس - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سوادکوه استان مازندران - (۴ فروردین) در دسترس است:

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سوادکوه استان مازندران

در این میان کاربران دیگری هم در توییتر فارسی اعلام می‌کنند که به دیتابیس سیب‌اپ با حدود ۴.۷ میلیون کاربر دسترسی وجود داشته است. هرچند بیانیه‌ی رسمی سیب اپ می‌گوید که دیتابیس مورد نفوذ قرار نگرفته است.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سوادکوه استان مازندران

در این میان «امیر ناظمی»، رییس سازمان فناوری و معاون وزیر ارتباطات، در پاسخ به کاربری که منتقد وضعیت امنیت کاربران در فضای مجازی شده، اعلام می‌کند که سازمان فناوری مسئول پاسخگویی به این - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر سوادکوه استان مازندران - حوادث نیست و وظیفه امنیت بخش کسب‌وکار با نیروی انتظامی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone