🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36380.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

غذای مجازی به منو‌ی رستوران‌ها اضافه می‌شود

این روزها بسیاری از مردم سعی می‌کنند از غذای آماده‌‌ی خود در رستوران‌ها عکس گرفته و آن را در فضای مجازی به اشتراک بگذارند. حال رستوران‌ها تصمیم گرفته‌اند که از مسئله استفاده کرده و با ...

این روزها بسیاری از مردم سعی می‌کنند - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از غذای آماده‌‌ی خود در رستوران‌ها عکس گرفته و آن را در فضای مجازی به اشتراک بگذارند. حال رستوران‌ها تصمیم گرفته‌اند که از مسئله استفاده کرده و با غذای مجازی درآمدزایی کنند. آنها قصد دارند تصویر مجازی غذای خودشان را نیز در اختیار کاربران بگذارند تا آنها بتوانند همین عکس‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

برخی فست فود‌های زنجیره‌ای برای بالا بردن میزان فروش خود، سراغ واقعیت مجازی آمده‌اند تا نسل جدیدی از مشتریان را به خود جلب کنند. پیش از این در برخی رستوران‌های ژاپنی از ماکت‌های غذا برای جلب مشتری استفاده می‌شد که Sampuru نام داشت. اکنون کارشناسان، غذا‌ی مجازی جدید اشاره - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شده را نسخه‌ی تکنولوژیک و قرن بیست و یکمی این ماکت‌ها می‌دانند.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی
نمونه‌هایی از Sampuru

بدین ترتیب کاربران خواهند توانست با دوربین تلفن‌های هوشمند خود، منوی یک رستوران - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - را بخوانند و همبرگر‌ها یا برش‌هایی از پیتزا را در صفحه‌ی نمایش خود مشاهده کنند. آنها حتی می‌توانند از این غذاهای مجازی عکس گرفته و در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام یا اسنپ‌چت با دیگران به اشتراک بگذارند. کاربرانی که از عینک‌های گوگل لنز یا ARkit اپل استفاده می‌کنند هم خواهند توانست مدل‌های سه بعدی غذای مجازی را روی میز قرار دهند.

 در شبکه‌های مجازی روزانه ۳.۵ میلیون عکس از غذا منتشر می‌شود

رستوران‌ها می‌خواهند با آزمایش واقعیت مجازی، راه بهتری برای ارتباط با مشتریان - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - جدید پیدا کنند. از آنجایی که نصل جدید بسیار به اشتراک گذاشتن غذایش در فضای مجازی و مخصوصاً شبکه های اجتماعی علاقه زیادی دارد، این صنعت قصد دارد تا با استفاده - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از تکنولوژی آنها را مجبور کند، درصدی از پول خود را صرف خرید غذا و رستوران رفتن کنند.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

به تازگی گزارش شده که در شبکه‌های مجازی روزانه ۳.۵ میلیون عکس از غذا منتشر می‌شود. این مسئله موجب شده - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که رستوران‌ها دیگر نیازی به تبلیغ غذاهایشان در رسانه‌های سنتی نداشته باشند چرا که ۸۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام و ۳۰۰ میلیون کاربر اسنپ چت می‌توانند به تنهایی مخاطبینی کافی برای تبلیغات رستوران‌ها باشند.

 

تماشا کنید: پیتزا در فضا؛ توسعه رباتی برای پرینت سه بعدی غذا

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone