🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22606.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ تا پایان ۲۰۲۰ تولید پنل‌های LCD را کنار می‌گذارد

«سامسونگ دیسپلی» یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پنل نمایشگر در جهان، تصمیم گرفته است تا به کار خطوط تولید پنل‌های LCD پایان دهد. آنطور که خبرگزاری رویترز از قول یک سخنگوی سامسونگ نقل می‌کند، شرکت کره‌ای LCDهای ...

«سامسونگ دیسپلی» یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پنل - تعمیرات لباسشویی سام در شهر امیرکلا استان مازندران - نمایشگر در جهان، تصمیم گرفته است تا به کار خطوط تولید پنل‌های LCD پایان دهد.

آنطور که خبرگزاری رویترز از قول یک سخنگوی سامسونگ نقل می‌کند، شرکت کره‌ای LCDهای سفارش داده شده - تعمیرات لباسشویی سام در شهر امیرکلا استان مازندران - را تا پایان سال جاری تحول خواهد داد و پس از آن این تکنولوژی را کنار می‌گذارد.

سامسونگ دیسپلی، یکی از تامین‌کنندگان اصلی نمایشگر برای آیفون‌های اپل است و با شدت گرفتن مهاجرت اپل به نمایشگرهای OLED و کاهش درخواست جهانی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر امیرکلا استان مازندران - برای پنل‌های LCD، این شرکت به دنبال تغییر است.

سامسونگ تقریبا ۶ ماه پیش و در اکتبر سال گذشته، - تعمیرات لباسشویی سام در شهر امیرکلا استان مازندران - گفته بود که بیشتر از ۱۰.۷ میلیارد دلار برای به روز رسانی خط تولید پنل‌های نمایشگر و بخش تحقیق و توسعه هزینه خواهد کرد. این بودجه، برای - تعمیرات لباسشویی سام در شهر امیرکلا استان مازندران - یک بازه زمانی ۵ ساله در نظر گرفته شده بود و بخشی از هدف اصلی آن، تغییر خط تولید LCD - تعمیرات لباسشویی سام در شهر امیرکلا استان مازندران - به تکنولوژی «کوانتوم دات» بود.

سامسونگ در حال حاضر ۲ خط تولید پنل نمایشگر LCD در کره جنوبی دارد و از سوی دیگر ۲ کارخانه کامل را در چین به تولید پنل LCD اختصاص داده است. «ال جی دیسپلی»، رقیب اصلی سامسونگ نیز اوایل سال میلادی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر امیرکلا استان مازندران - جاری اعلام کرد بود که تا پایان ۲۰۲۰، تولید پنل‌های تلویزیون LCD برای مصرف داخلی را متوقف می‌کند؛ هرچند سامسونگ - تعمیرات لباسشویی سام در شهر امیرکلا استان مازندران - به شکل کلی قصد فراموشی این تکنولوژی را دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone