🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22605.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

آیفون 9 احتمالا تا پایان فروردین معرفی می‌شود

برخلاف بسیاری از گزارش‌ها که خبر از عرضه دیرهنگام آیفون 9 به علت شیوع ویروس کرونا داده بودند، شنیده‌های جدید به معرفی این موبایل در تاریخ 27 فروردین اشاره می‌کنند. در ماه‌های گذشته شایعات زیادی ...

برخلاف بسیاری از گزارش‌ها که خبر از عرضه دیرهنگام آیفون 9 به علت شیوع ویروس کرونا داده بودند، شنیده‌های جدید به معرفی این موبایل در تاریخ 27 فروردین اشاره می‌کنند.

در ماه‌های گذشته شایعات زیادی پیرامون نسل جدید آیفون SE، یعنی آیفون 9 در فضای مجازی منتشر شده. در حالی که چند هفته پیش گزارشی به تاریخ نامعلوم رونمایی از این دستگاه اشاره می‌کرد، به نظر می‌رسد کرونا نتوانسته اپل را از معرفی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گوشی آینده خود منصرف کند.

بر اساس شنیده‌های جدید، اپل برای این محصول جلسه‌ای تشکیل داده که نتیجه آن، رونمایی از آن در تاریخ 27 فروردین بوده است. در صورت صحت این - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - موضوع، آیفون جدید - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در تاریخ 3 اردیبهشت وارد بازار می‌شود. این احتمال قوی نیز وجود دارد که مراسم معرفی آیفون 9 مانند کنفرانس WWDC 2020، به صورت آنلاین برگزار شود.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان

انتظار می‌رود این آیفون جدید با قیمت پایه 349 یا 399 دلار در اختیار خریداران قرار بگیرد. در بازار محصولات اندرویدی زیادی با این قیمت به فروش می‌رسند، بنابراین محصول جدید اپل دردسر زیادی برای شرکت‌ها ایجاد خواهد کرد.

آیفون 9 دارای طراحی آشنایی خواهد بود. در اطراف نمایشگر این گوشی هوشمند حاشیه‌های زیادی قرار می‌گیرد و همچنین از تاچ آیدی بهره می‌برد. این سنسور درون دکمه هوم تعبیه می‌شود و خبری از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیست. انتظار می‌رود قدرت این دستگاه توسط چیپست A13 Bionic تامین - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شود و اپل آن را به 3 گیگابایت رم مجهز کند.

شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی برای شرکت‌ها در پی داشته و باعث لغو بسیاری از کنفرانس‌ها شده است. در حالی که گوگل اعلام کرده رویداد I/O 2020 را برگزار نمی‌کند، این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک و در یک کنفرانس آنلاین، گوشی پیکسل 4a را برای رقابت با آیفون 9 معرفی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone