🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22602.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اوراکل می‌خواهد با «سیستم یادگیری درمانی» روند کشف درمان کرونا را سرعت ببخشد

«لری الیسون»، بنیانگذار اوراکل و «سفرا کتز» مدیرعامل این شرکت، به کارمندان خود اعلام کرده‌اند برای تسریع در روند پیدا کردن درمان کرونا، ابزارهای ابری در اختیار دولت ایالات متحده آمریکا قرار می‌دهند. اوراکل یک ...

«لری الیسون»، بنیانگذار اوراکل و «سفرا کتز» مدیرعامل این شرکت، به کارمندان خود اعلام کرده‌اند برای تسریع در روند پیدا کردن درمان کرونا، ابزارهای ابری در اختیار دولت ایالات متحده آمریکا قرار می‌دهند.

اوراکل یک ابزار به نام «سیستم یادگیری درمانی» را برای این هدف توسعه داده. این ابزار امکان ثبت واکنش داروها به ویروس کرونا را - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خرمدره استان زنجان - برای پزشکان و بیماران فراهم می‌کند. بنابراین می‌توان توسط این ابزار اطلاعات واقعی در سراسر جهان را جمع‌آوری کرد تا درمان کارآمدی برای این ویروس کشف شود.

سیستم یادگیری درمانی به عنوان ابزار جمعیتی برای ارزیابی درمان‌ها و داروهای مختلف که توسط پزشکان و بیماران مورد استفاده قرار گرفته، کاربرد دارد. این اطلاعات که منابع آن‌ها ناشناس باقی می‌مانند، به صورت رایگان توسط بخش سلامت، خدمات انسانی، آژانس‌های سلامتی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خرمدره استان زنجان - ایالات - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خرمدره استان زنجان - متحده آمریکا و سایر کشورها قابل استفاده خواهند بود.

اطلاعات جمع‌آوری شده جایگزین آزمایش‌های بالینی نمی‌شود، اما سازمان‌ها را درباره درمان‌هایی که در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خرمدره استان زنجان - سراسر جهان صورت می‌گیرد، مطلع می‌کند. یکی از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خرمدره استان زنجان - اهداف اصلی این - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خرمدره استان زنجان - ابزار اوراکل، کمک به پزشکان برای اطلاع از کارآمدی داروهای ضد مالاریا مانند هیدروکسی کلروکین در درمان کووید-19 است.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خرمدره استان زنجان

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، «دونالد ترامپ» به علت تایید کارآمدی این داروها در روند درمان، مورد انتقاد قرار گرفته است. متخصصان برجسته مانند مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی ایالات متحده آمریکا، دکتر «آنتونی فاوچی» به این موضوع اشاره کرده‌اند که برای تایید ایمنی و اثربخشی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خرمدره استان زنجان - این داروها، باید آزمایشات بالینی انجام شود.

ابزارهای ابری اطلاعات ضروری را جمع‌آوری می‌کنند تا امکان پاسخگویی به چندین سوال مهم مانند اینکه کدام دارو و با چه دوزی در درمان و یا جلوگیری از شیوع کووید-19 موثر هستند، فراهم کنند.

اوراکل یکی از شرکت‌های مطرح فناوری محسوب می‌شود که با دولت ایالات متحده آمریکا همکاری می‌کند. در حقیقت بنیانگذار و مدیرعامل این کمپانی از حامیان ترامپ هستند و تلاش دارند برای عبور از بحران کرونا، به دولت کمک کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone