تعمیرات یخچال کنمور در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23891.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

گوشی اقتصادی اچ‌تی‌سی وایلدفایر ایکس با دوربین سه‌گانه معرفی شد

اچ‌تی‌سی از گوشی اقتصادی وایلدفایر ایکس رونمایی کرده که از چیپست مدیاتک هلیو P22 بهره می برد. وایلدفایر ایکس نمایشگر 6.2 اینچی +HD دارد که در بالای آن یک بریدگی میزبان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی ...

اچ‌تی‌سی از گوشی اقتصادی وایلدفایر ایکس رونمایی کرده که از چیپست مدیاتک هلیو P22 بهره می برد.

وایلدفایر - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ایکس نمایشگر 6.2 اینچی +HD دارد که در بالای آن یک بریدگی میزبان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به چشم می خورد. نسبت نمایشگر به بدنه هم - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در حدود 88.8 درصد عنوان شده است.

ترکیبی از رم و حافظه داخلی 3/32 گیگابایت یا 4/128 گیگابایت برای این گوشی در نظر گرفته شده. همچنین به لطف - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تربت حیدریه استان خراسان - درگاه - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تربت حیدریه استان خراسان - حافظه میکرو اس دی می توانید تا 256 گیگابایت حافظه جانبی را به گوشی اضافه کنید.

قاب پشتی وایلدفایر ایکس طراحی سه بعدی و آینه ای دارد و در میانه بالایی آن حسگر اثر انگشت تعبیه شده است. ترکیب دوربین - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اصلی هم سه گانه است که شامل حسگرهای 12 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو و زوم دو برابری و در نهایت یک حسگر عمق سنج 5 مگاپیکسلی می شود.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر تربت حیدریه استان خراسان

وایلدفایر ایکس همچنین با قابلیتی به نام «MyBuddy» همراه شده که یک ابزار امنیتی شخصی برای فعال کردن زنگ هشدار در شرایط خطرناک است. علاوه بر این می تواند موقعیت - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مکانی کاربر را با خانواده و دوستان به اشتراک بگذارد یا صدا و تصویر محیط را در لحظه برای دیگران ارسال کند. همچنین می تواند برای یافتن موقعیت گوشی گم شده - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کاربرد داشته باشد.

اچ‌تی‌سی وایلدفایر ایکس از باتری 3300 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و تنها در یک رنگ آبی یاقوتی عرضه می شود. قیمت مدل های مختلف این گوشی به این شرح است:

  • مدل با رم و - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تربت حیدریه استان خراسان - حافظه داخلی 3/32 گیگابایت با قیمت - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تربت حیدریه استان خراسان - معادل با 155 دلار
  • مدل با رم و حافظه داخلی 4/128 گیگابایت با قیمت معادل با - تعمیرات یخچال کنمور در شهر تربت حیدریه استان خراسان - 195 دلار

گوشی اقتصادی جدید اچ‌تی‌سی با از 31 مرداد ماه روانه بازار هندوستان می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone