🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42521.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

حسن کریمی قدوسی در رابطه با لیگ بازی های رایانه‌ ای: پیگیر بحث حضور بانوان در همه رشته ها هستیم

حسن کریمی قدوسی، مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای و نیز عضو شورای سیاست گذاری لیگ بازی های رایانه ای ایران، اخیراً ضمن دعوت از خانواده ها برای تماشای مسابقات این لیگ، اعلام ...

حسن کریمی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - قدوسی، مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای و نیز عضو شورای سیاست گذاری لیگ بازی های رایانه ای ایران، اخیراً ضمن دعوت از خانواده ها برای تماشای مسابقات - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این لیگ، اعلام کرده «ما پیگیر بحث حضور بانوان در همه رشته ها هستیم». همانطور - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که در خبرها خوانده اید، لیگ بازی های رایانه ای ایران از روز سیزدهم الی بیست و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سوم شهریورماه در برج میلاد تهران برگزار می شود و از میان 5 رشته انتخابی این لیگ، بانوان تنها قادر به شرکت در دو رشته کلش رویال و Quiz of Kings برای پلتفرم های موبایل هستند.

کریمی قدوسی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ضمن اشاره به این نکته که سال گذشته بانوان قادر به شرکت در یک رشته بودند و حالا در لیگ امسال امکان حضور در دو رشته را دارند، اظهار امیدواری کرده که با توجه به شرایط فرهنگی کشور، امکان مشارکت زنان در سایر رشته های لیگ بازی های رایانه ای مانند فیفا 17، کانتر استرایک و PES 17 نیز مهیا شود.

مدیرعامل بنیاد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ملی بازی های رایانه ای می گوید محل برگزاری مسابقات به گونه ای طراحی شده که شرکت کنندگان روی یک سِن مسابقه می دهند و خانواده ها می توانند به تماشای مسابقات بنشینند. برای مراسم اختتامیه نیز، بالغ بر 1400 صندلی در نظر گرفته شده تا هرکسی قادر به شرکت در آن باشد. گفتنی است که علاوه بر این ها، - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - امکانات جانبی و تفریحی دیگری مانند بازی های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - واقعیت مجازی در برج میلاد مهیا می شود تا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در کنار تماشای مسابقات، شرکت کنندگان و خانواده ها از وقت آزاد خود استفاده کنند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

حسن کریمی قدوسی، به خوبی بر اهمیت مسابقات بازی های ویدیویی واقف است و درباره دلایل ورود بنیاد ملی بازی های رایانه ای به این حوزه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می گوید:

در درجه اول بحث اوقات فراغت برای ما مهم است و باید تلاش کنیم این اوقات با برگزاری استاندارد مسابقه و با استفاده از بازی‌ های مناسب، به درستی پر شود. علاوه بر این چنین مسابقاتی فرصت خوبی را برای فرهنگ‌ سازی مهیا می‌ کنند.

نکته دیگر این که ورزش‌های الکترونیکی در آینده نزدیک قسمت عمده‌ ای از صنعت بازی‌ های رایانه‌ ای خواهد بود همه دنیا در حال توجه به این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - رشته هستند. ما نیز به عنوان متولی حوزه بازی، به این بحث ورود کرده‌ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ایم تا بزرگ‌ترین مسابقات e-Sport [ورزش - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - های الکترونیکی] را برگزار - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کنیم.

در ادامه، مدیرعامل بنیاد به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تاکید بر سیاست این نهاد برای تقویت بخش خصوصی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پرداخته و می گوید در آینده، لیگ بازی های رایانه ای به قدری بزرگ خواهد شد که دیگر نیازی به حضور مستقیم بنیاد نبوده و بخش خصوص، به تنهایی قادر به برگزاری آنها خواهد بود.

لیگ بازی های رایانه ای ایران قرار است در 5 رشته و روی پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس 360، پی سی و موبایل های هوشمند برگزار شود و بیش از صد میلیون تومان جایزه نقدی و غیرنقدی، به نفرات اول - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و سوم هر رشته اهدا می شود. در صورت تمایل به ثبت نام در این مسابقات، می توانید تا روز پنجم شهریور، از طریق این لینک اقدام نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone