🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26322.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

چالش‌ «کاربرد هوش مصنوعی در تحلیل داده‌های شهری» برگزار می‌شود

چالش‌ «کاربرد هوش مصنوعی در تحلیل داده‌های شهری» با همکاری دبیرخانه تهران هوشمند و کمیته برگزاری مسابقات هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیر کبیر در هفته پایانی آبان ماه ۱۳۹۸ در این دانشگاه برگزار خواهد شد. ...

چالش‌ «کاربرد هوش مصنوعی در تحلیل داده‌های شهری» با همکاری دبیرخانه تهران هوشمند و کمیته برگزاری مسابقات هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیر کبیر در هفته پایانی آبان ماه ۱۳۹۸ در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، این مسابقه یکی از مجموعه چالش‌های «کاربرد هوش مصنوعی در تحلیل داده‌های شهری» است که با هدف نهایی توسعه کاربردهای هوش مصنوعی در بهبود مدیریت شهری و افزایش هوشمندی برگزار خواهند شد. هدف از این مسابقه، شناسایی مواردی است که در آنها بخشی از پلاک خودرو به‌ گونه‌ای ناخوانا یا دست‌کاری شده باشد به نحوی که برخی از ارقام یا حروف مربوط به پلاک غیرقابل تشخیص و یا با شماره یا حرف دیگری اشتباه شوند.

در این مسابقه، مجموعه‌ای از تصاویر در اختیار هر یک از تیم‌های شرکت کننده قرار داده می‌شود که مربوط به یک ناحیه برش خورده از تصاویر ثبت شده در دوربین‌های کنترل ترافیک است و تیم‌ها باید تصاویر ورودی را به یکی از سه دسته پلاک غیر مخدوش، پلاک مخدوش و غیرپلاک دسته‌بندی کرده و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تایباد استان خراسان - شماره پلاک مخدوش را - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تایباد استان خراسان - مشخص کنند. تعداد داده نمونه نیز جهت آشنایی تیم‌های شرکت کننده در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود.

ارزیابی کمی نتایج تیم‌ها بر اساس تعداد تشخیص‌های درست آن‌ها در هر یک از سه دسته تصاویر اشاره شده انجام - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تایباد استان خراسان - می‌شود و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تایباد استان خراسان - ارزیابی کیفی تیم‌ها نیز بر اساس گزارش‌ها و ارائه‌های فنی آن‌ها انجام خواهد شد. رتبه‌بندی نهایی تیم‌ها نیز توسط کمیته علمی مسابقه و بر اساس ارزیابی‌های کمی و کیفی آن‌ها صورت خواهد پذیرفت.
علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر تایباد استان خراسان - مورد نحوه شرکت در مسابقه و قوانین آن به نشانی aaic.aut.ac.ir مراجعه کنند. همچنین پست الکترونیک به نشانی [email protected] پاسخگوی پرسش‌های احتمالی علاقه مندان است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone