🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26325.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

کمپانی IBM ادعای گوگل در مورد برتری کوانتومی را زیر سوال برد

کمپانی IBM که در زمینه سامانه‌های کوانتومی با گوگل رقابت دارد، ادعای این شرکت در مورد دستیابی به برتری کوانتومی را زیر سوال برده است. اواخر ماه گذشته گوگل مدعی شد با کامپیوتر کوانتومی Sycamore توانسته ...

کمپانی IBM که در زمینه سامانه‌های کوانتومی با گوگل رقابت دارد، ادعای این شرکت در مورد دستیابی به برتری کوانتومی را زیر سوال برده است.

اواخر ماه گذشته گوگل مدعی شد با کامپیوتر کوانتومی Sycamore توانسته برای اولین بار به برتری کوانتومی دست پیدا کند. بر این اساس سامانه کوانتومی ۵۳ بیتی گوگل محاسبه‌ای را در ۳ دقیقه انجام داده که در ابررایانه ها ده هزار سال طول می کشد.

هرچند که محاسبه مذکور برای استخراج اعداد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اسدآباد استان همدان - تصادفی بسیار خاص است اما مثل نخستین پرواز برادران رایت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اسدآباد استان همدان - می تواند آغازگر عصری جدید در دنیای فناوری باشد. با این وجود IBM با انتشار پستی ادعای مهندسان گوگل رد کرده و مدعی شده این محاسبه در ابررایانه ها تنها دو روز و نیم طول می - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اسدآباد استان همدان - کشد نه ۱۰ هزار سال!

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اسدآباد استان همدان

محققان IBM معتقدند که روش پیشنهادی گوگل برای شبیه سازی این محاسبه در ابرکامپیوترها کارآمد نیست و متدی که آنها ارائه کرده اند باعث می شود که همین پردازش در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اسدآباد استان همدان - ابررایانه های غیر کوانتومی طی ۲ روز و نیم انجام می - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اسدآباد استان همدان - شود. به گفته آنها با انجام برخی بهینه سازی ها حتی می توان این زمان را کمتر کرد.

آنطور که IBM می گوید گوگل برای شبیه سازی سیستم کوانتومی در کامپیوتر معمولی مقادیر عظیمی از داده را در RAM ذخیره می - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اسدآباد استان همدان - کند اما چون حجم داده ها بسیار زیاد است باید آنها را به قطعات کوچکتری تقسیم کرده و به ترتیب ذخیره کرد که باعث افزایش زمان پردازش می شود. در روش IBM اما همزمان از هارد و RAM - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اسدآباد استان همدان - برای اینکار استفاده می شود. علاوه بر این در صورت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اسدآباد استان همدان - انجام بهینه سازی هایی روی سخت افزار و نرم افزار نیز فرایند سریعتر صورت خواهد گرفت.

انتقادی که برخی دیگر هم به پروژه گوگل وارد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر اسدآباد استان همدان - می کنند این است که محاسبه انتخاب شده بسیار خاص بود و پردازش آن برای ماشین های معمولی دشوار است. به گفته آنها حتی جوابی که کامپیوتر کوانتومی Sycamore ارائه می کند، چندان اطلاعات مفیدی به همراه ندارد.

گوگل هنوز به این ادعا واکنشی نشان نداده اما حتی اگر حق با IBM هم باشد، به نظر می رسد بیش از هر زمان دیگری در تاریخ به آستانه برتری کوانتومی نزدیک شده ایم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone